צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ממשיך בעבודת הקודש וזיכוי הרבים כדרכו בקודש - צילום: שמעון שבי

רדיפת דת ושבירת הדמוקרטיה? ניסיון ליצירת בלגן סביב קהילת שובו בנים והרב ברלנד שליט"א

כחלק ממסע הציד המגמתי של משטרת ישראל והפרקליטות אחר, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילתו, הגיעו היום לפנות בוקר עשרות שוטרים וביצעו חיפוש ברוטלי במעונו הפרטי של הרב.

אותם שוטרים חיפשו, כביכול, ראיות לשמועות שקריות. אותן, כביכול, "ראיות" הן בעצם שקרים ובדיות, אשר מגיעים מאותו מקור שרודף את הרב בכל השנים האחרונות. אם זה לא היה כ"כ מקומם וזדוני, זה היה פשוט מגוכח, אותם אלה שצועקים כל העת על האיסור בשיתוף פעולה "עם הממשלה הציונית" (כהגדרתם), אבל כאשר זה מגיע לרב ברלנד שליט"א הם מרשים לעצם לשתף פעולה עם "הנחש" (שוב, כהגדרתם). 
מי שבקי ומכיר את סיפור הרדיפה המכוער נגד הרב ברלנד שליט"א וקהילתו יודע שזו לא הפעם הראשונה שמנסים לייחס דברי הבל כנגד קהילת הקודש והעומד בראשה. כעת מנסים דרך חדשה, כאילו הרב מסתיר בביתו מיליוני שקלים. 
כמובן שלא מצאו כלום כי אין כלום
אנחנו, כל אזרחי ישראל, חיים בעידן הזוי ומסוכן בו משתמשים בזרועות אכיפת החוק כדי לבצע רדיפות פוליטיות ורדיפות דת
חוקרי המשטרה והפרקליטות ממשיכים בשיטתם הדורסנית, הם מנסים להצדיק את קיומם, תוך שהם משתמשים בחקירות מתוקשרות ומודלפות היטב של אנשי ציבור כדי להציג עצמם כ"אבירי הצדק וטוהר כפיים", בעוד שלמעשה, הם המושחתים המבצעים פגיעה חמורה בזכויות האזרח של חפים מפשע, תוך שימוש ציני בחותמת הגומי של שופטני מערכת המשפט.
גם אנחנו, כמו הרוב המכריע של אזרחי ישראל, מבינים שיש לנו עסק עם מערכת אכיפת חוק מושחת ורקובה מהקודקוד על הרגלים. מערכת המשמשת כלי משחק בידיהם של אינטרסנטיים מהשמאל הרדיקלי ושונאי הדת, המזמינים חקירות מגמתיות מהפרקליטות והמשטרה כמו שמזמינים משלוחי פיצה וחיסולים של עולם תחתון. 
במקרה של הרב ברלנד שליט"א מצטרפים לחגיגה גם אלה שמדברים כל העת נגד מערכת השלטון של מדינת ישראל, אך עתה, מתוך שנאה תהומית, מייצרים שקרים נגד הרב.
גם אנחנו שותפים לטענה שאין צדק ומשפט הוגן במערכת אכיפת החוק של מדינת ישראל – הכל משחק מכור מראש של חוקרים ופרקליטים שכבר שפטו והחליטו, כי אדם מסוים אשם, ומשתמשים בזרועות אכיפת החוק רק כדי להוכיח את מה שכבר קבעו והחליטו במוחם המוסת והקודח משנאה.
גם אנחנו, עם רוב אזרחי ישראל, מודאגים ומזועזעים מהפיכת הדמוקרטיה הישראלית לדיקטטורה משפטית, ללא ביקורת וללא קו אדום לגבולות הכח. דמוקרטיה ישראלית שכל כך הרבה דם יהודי נשפך למענה וברגעים אלו עוברת כיפוף ברוטלי של מערכות אכיפת החוק במדינה.
גם אנחנו שותפים במציאות העגומה והכואבת של ציבור גדול מאוד מאזרחי ישראל המביע אפס אמון במערכת המשפט ואכיפת החוק, אפס אמון בטוהר המניעים של חוקרי המשטרה ואפס אמון בניקיון הכפיים של הפרקליטות.
כולנו מבינים שהמשחק המכור והמושחת עומד להסתיים בקרוב מאוד אבל עד אז כולנו יחד נמשיך להתפלל ביתר כוונה – "השיבה שופטינו כבראשונה…והסר ממנו יגון ואנחה".
הדברים נערכו מתוך מאמר של הרב אהרן שוורץ.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *