צור קשר עם הרב ברלנד

שפע של גילויים עם מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א: שיעור בדף היומי, שחרית, ברית מילה ושיעור

גם היום זכינו לשפע של גילויים ממורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א: שיעור בדף היומי, שחרית, ברית מילה ושיעור

בשעה 04:18 יצא הרב שליט"א לאולם התפילות, ולאחר אמירת ה"יהי רצון" ו"הריני מקשר" שלפני   הלימוד בנוסח של הרב שליט"א, ואמירת ברכות התורה מסר הרב שיעור של 25 דקות בדף היומי, מסכת כריתות דך י"ג. הרב פתח את השיעור בעניין של תרומות ומעשרות, ואמר שאשה מעצמה לא חוטאת אא"כ מחטיאים אותה.

בהמשך ביאר הרב בארוכה מדוע דוד המלך ע"ה התחתן עם שתי נשים, מירב ומיכל, זאת למרות שהרמב"ם פוסק שאסור להתחתן עם שתי אחיות. הרב ביאר בארוכה ממסכת בבא מציעא דף פ"ג, והביא גם דרוש מרבי לוי יצחק שניאורסון ע"ה אביו של הרבי מליובאוויטש, וכן ציטט בארוכה מהגמרא במסכת סנהדרין דף י"ט

בשעה 04:45 הסתיים השיעור, ולאחר אמירת תיקון חצות עד לשעה 05:25, שרו את כל השירים, זמירות הבוקר ותפילת שחרית כשהרב מעודד וקופץ עם השירה.

בתום התפילה נערכה ברית מילה לבנו של הרב יניב, ויקרא שמו בישראל: יונתן.

בתום הברית, מסר הרב שיעור ועורר על קריאת עשרת הדברות מידי יום. הרב אמר שבעבר היו קוראים את עשרת הדברות מידי יום בציבור, אך לאחר שהקראים אמרו שזאת כל התורה כולה חלילה, הפסיקו לקרוא את עשרת הדברות בציבור, אך עדיין חשוב לקרות כל יום את עשרת הדברות

לאחר מכן, דיבר הרב על פרשת עקב שעניינה הוא להקפיץ את העקביים ואז מצליחים לנצח את כל העבירות, והעיקר הוא להחליט שלא עושים עבירה, ובפרט המוהלים שיהיו קדושים וטהורים.

בשעה 07:15 הסתיימה התפילה עם הרב לאחר שזכינו להיות במחיצת הרב שלוש שעות

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *