צור קשר עם הרב ברלנד
תחקיר ערוץ 13 על הרב ברלנד - הבטיח להציל את שושי

האמת מאחורי תחקיר ערוץ 13 על הרב ברלנד שליט"א – חלק 1

לאחרונה התפרסמה כתבה, כביכול, תחקיר של ערוץ 13, אודות ההשפעה של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א על מצבה הבריאותי של חולת סרטן שנפטרה לבסוף, ז"ל.

כהרגלם, חיפשו בערוץ 13 לנגח את כ"ק הרב שליט"א, תוך שהם משתמשים בכותרות וביטויים פוגעניים. "כת ברלנד", "חסידי ברלנד" וכו' – הם כנראה "לא יודעים" שהגדרה היחידה והנכונה היא – "חסידי ברסלב מחצר 'שובו בנים', תלמידי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

אלפי אנשים ברחבי הארץ והעולם יודעים עד כמה פועל הפדיון נפש שעורך הרב ברלנד שליט"א. רבים נושעו מברכותיו של הצדיק, אנשים שחזרו ממוות קליני העידו שראו אותו יושב בבית דין של מעלה ושהרב היה סנגור שלהם. אך, שם, לא מחפשים לראות את כל הטוב שנעשה בהגעה לצדיקי אמת ככלל, ולרב ברלנד בפרט.

כותב שורות אלה ראה על עצמו עד כמה ברכתו והפדיון של הרב ברלנד פועלים ישועות, אבל למען הסר כל ספק, הכנו תחקיר אמיתי אודות מעלת הפדיון.

התחקיר הוא בהחלט לא סופי, אנחנו יכולים לדבר רק במה שצדיקי הדורות גילו, ובמה שמעידים כל אותם המונים שראו ישועות אחרי שהגיעו לרב ברלנד שליט"א. העדויות הן רבות, רבים רוצים לזעוק כנגד השקר ולהראות עד כמה העוול שנעשה הוא גדול. 

אנו נשתדל, בעז"ה,  להמשיך ולעשות את שביכולתנו בכדי לתת למחפשי האמת את היכולת לבחור רק בטוב.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

2 comments

  1. חזק וברוך ב פרט על סרטון אחרון על פדיון.איך אפשר לראות את זה למי שאין פייסבוק? תודה

  2. הרב ברלנד צדיק גמור הוא יציל לי את החיים בחודש תמוז תשע"ח יצא לי ברוך השם יתברך לדבר עם הרב שאלתי אותו מתי אני מתחתנת הייתי מיואשת מהחיים אני בת 34 רווקה לבד והוא אמר לי בחודש כסלו את מוצאת את הזיווג שלך ושבט את מתחתנת וכך הייה יתחתנתי בטו שבט תשע"ט אף אחד לא עזר לי כמו הצדיק האמת שבדור הרב ברלנד הוא מלאך אלוקים וצדיק גמוררררררררר אין כמוהו ולא יהיה הוא משיח ומשה רבנו של הדור כל התקשורת היא זבל ושקרנית. כל נשמות ישראל והתורה בכף ידו של הרב ברלנד הצדיק גמור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *