צור קשר עם הרב ברלנד

אֵלֶּה מַסְעֵי בְנֵי-יִשְׂרָאֵל לְצִבְאֹתָם – כעת פירוק המאהל בכלא אלה בדרום והעברה לכלא צלמון בצפון

וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹתוֹ, כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ

ברגע שראו את ההצלחה הגדולה והרחבת מאהל המחאה מול כלא אלה בבאר שבע, עם ישיבת "שאגת הצדיק", גני ילדים, בתי ספר וכוללים, החליטו השלטונות שוב לטלטל את הצדיק מדרום הארץ לכלא צלמון בצפון, בניסיון לנתק בינו לבין קהילתו כמו שאמרו במפורש בכל הדיונים בבית משפט שזה עיקר כוונתם, להפריד בין הצדיק לבין העם, שח"ו לא יהיה השפעה, ולהפסיק את החזרת התשובה וחיבור לתורה ולצדיקים בארץ הקודש.

זאת מלחמה אכזרית נגד התורה ונגד הדת, ומתמקדים כל כוחותם להכפיש את הצדיק שיש בכוחו להחזיר את כל העם לדרך אבותיהם, לתורה הקדושה ולאביהם שבשמים. אבל כמו שלמדו בעבר ילמדו שוב שלא יעזור להם כלום "וכאשר יענו אותו כן ירבו וכן יפרוץ", עם ישראל זה עם הנצח, זה עם התורה, ואנחנו נמשיך ללכת עם האמת באש ובמים. ואם יטלטלו אותנו מקצה העולם לקצהו נמשיך ללכת אחרי הצדיק ואחרי האמת ואחרי האמונה הקדושה בכל מחיר.

כעת מגיעות משאיות הובלה להעביר את המאהל לכלא צלמון בצפון. מי שיכול לשתף איתנו בכוח, בנפש או בממון ניתן להתקשר לר' אהרן שוורץ 0533155313 ויהיה שותף במעמד ההיסטורי "העם עם הצדיק" שלא היה דבר כזה מאז עם ישראל הלכו אחרי משה רבנו במדבר.

(האוהלים בחסות חברת "אוהל משה",עדיין חסרים 2000 ש"ח להובלה, ו3,000 ש"ח לגנרטר. מי שיכול לעזור שיצור קשר דחוף עם אהרן שוורץ.)

פרטים נוספים באתר שובו בנים אינטרנשיונל shuvubanimint.com או בקו 02-991-71-73

 

שבת האחרונה במאהל:

 

פירוק המאהל ביום שני:

 







התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *