צור קשר עם הרב ברלנד

"אני כבר לא יכול לדבר יומיים, אני מבקש מכולם לעשות אלפיים תיקוני הכללי" – הגיוס הכללי לרפואת הצדיק שמוסר עלינו נפש

בקהילות ׳שובו בנים׳ ובבתי הכנסיות ברחבי הארץ והעולם התכנסו אתמול והיום לתפילות רבים לרפואת מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א שנחלש מאז אמש.

מאז אתמול בצהריים, חש מורינו הרב שליט"א, חולשה כללית, כאשר השיא הגיע בחצות לילה בעת שסיים למסור שיעור בחוג בית בת"א. הרב שליט"א ביקש לחזור לביתו, ולבטל את כל החוגי בית והתכניות להמשך הלילה.

מיד אחרי תפילת השחרית התגייסו תלמידי מורינו הרב שליט"א, חסידי ברסלב וכלל אוהבי הצדיק כחובת השעה, ופתחו בגיוס אמירת התיקון הכללי ברשת ובשאר אמצעי המידע. בצורה כזו זיכו את הציבור להשתתף בתפילה הכ"כ חשובה לרפואת הצדיק, מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר בן עטיה. הגיוס צבר תאוצה וכבר בשעות הבוקר נאמרו מאות רבות של תיקוני הכללי.

למעשה, כבר ביום ההולדת של הרב שליט"א הוא כתב מכתב ובו ביקש בדחיפות להתפלל עליו לרפואה. זה תוכן התפילה – "נא להתפלל על הרב שלא יסתלק לפני פסח אלא יאריך ימים עד 210 שנים".

אתמול פנה מורינו הרב שליט"א בצורה ישירה וברורה יותר אל כלל הציבור, אלה דבריו הקשים. "אני כבר לא יכול לדבר יומיים, אני מבקש מכולם לעשות אלפיים תיקוני הכללי. להגיע לאמירת אלפיים תיקונים בכדי שהרב יוכל לדבר כבר היום (אתמול) בלילה בתפילת מנחה ומעריב, שהרב יוכל להגיד שיעור ב'קצות החושן'."

"כי אם לא הרב לא יוכל להגיד קדיש, כולם חייבים להציל את הרב ולהחזיר לו את כוח הדיבור שנלקח ממנו בעוונותינו (לשון סגי נהור, בעוונותינו אנחנו התלמידים) הרבים. רק אמירת התיקון הכללי יכול לתקן את הכול, לכן חייבים להגיע לאמירת אלפיים תיקון הכללי, כול הקהילה וכל מי שאוהבים ורוצים לעזור לרב."

      הקלטה

כל העולם הצטרף לאמירת התיקון הכללי על הצדיק, הדבר חצה חוגים ומגזרים, אמנם נאמרו כבר אלפים רבים במשך כל יום אתמול, אך אסור לנוח! חייבים להמשיך! הרב אמר שתיקון הכללי זה האוכל שלו וזה מה שמחייה אותו! כל עם ישראל חייב את הצדיק! הצדיק הוא הלב של העולם!

קבוצה נוספת של תלמידים קיבלה על עצמה לעשות התבודדות במשך 24 שעות שלמות להצלחת ורפואת מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, כך שבמשך כל שעות היממה היה מי שהתבודד על הרב.

עוצרים עכשיו הכל למען הצדיק, למעננו!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

One comment

  1. המסביר לצרחן

    הבעטליר כבד פה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *