צור קשר עם הרב ברלנד

"דוד המלך לא בזבז שנייה אחת מחייו" – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בניחום אבלים – כל מראות הקודש

ביום ראשון דפרשת חיי שרה תשע"ט, במסגרת מסעי הקודש והמסירות נפש על עם ישראל, הגיע כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לניחום אבלים. הרב שליט"א הרעיף דברי ניחומים על ראשי בני המשפחה עד שנפשם שבה אליהם, אלה דבריו.

"הנשמה נמצאת כאן והיא רואה אותנו. היא רואה איך שאנו באים לנחם אותה ומשתתפים בצערה, כי מצד אחד כבר טוב לה, היא בעולם שכולו טוב, היא סיימה את התיקון בעולם הזה. אבל, מצד שני אנחנו רוצים שהיא תהיה איתנו, וזה שני דברים הפוכים, הרי הנשמה סיימה את התיקון, היא כבר הלכה לעולמה."

"דוד המלך חי 70 שנה, אבל אומרים שזה כמו אלף שנה, כי בחיים דוד לא ישן, הוא היה ער בלילות, הוא חי פי שלוש מכל העולם. כי, אדם שליש ישן, שליש אוכל, בקושי נשאר לו שעה, שעתיים, אבל דוד לא בזבז שנייה אחת. ה- 70 שנה של דוד זה כמו 210 וכמו אלף. "כִּי אֶלֶף שָׁנִים בְּעֵינֶיךָ כְּיוֹם אֶתְמוֹל כִּי יַעֲבֹר" (תהלים צ ד). "כִּי טוֹב יוֹם בַּחֲצֵרֶיךָ מֵאָלֶף בָּחַרְתִּי הִסְתּוֹפֵף בְּבֵית אֱלֹהַי מִדּוּר בְּאָהֳלֵי רֶשַׁע" (שם פד יא), טוב לי יום אחד איתך מאלף עם מישהו אחר, היה לכם אבא כזה צדיק, בעל כזה צדיק שיום אחד שלו היה כמו אלף שנה."

 

גלריית תמונות מניחום האבלים של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

הצילום באדיבות שחר אליהו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *