צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ברלנד בברית של הרב נחמן שטיין עם האדמו"ר מטאלנה שליט"א

האדמו"ר מטאלנה והרב ברלנד שליט"א בברית הרב שטיין בבני ברק, ומפגש חנוכה עם האדמו"ר מספינקא שליט"א – חנוכה תש"פ

אתמול, נר שני של חנוכה תש"פ, הגיע מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לבני ברק, אל הברית קודש של ר' נחמן שטיין ני"ו. הרב ברלנד שליט"א שימש כסנדק, כאשר אל הברית הגיע כ"ק האדמו"ר מטאלנה שליט"א. כל מי שהגיע לברית קודש של בן הרב נחמן שטיין זכה להרגיש את אור החנוכה, האוויר היה אפוף קדושה. אך, מי זה הרב שטיין, ואיך בכלל הגיע למורינו הרב ברלנד שליט"א?

לאחר שביררנו את הפרטים שעומדים מאחורי ההתקרבות של הרב שטיין למורינו הרב ברלנד שליט"א, התגלה סיפור שיותר מהכול מלמד על דרכי ההשגחה של הש"י.

הרב נחמן שטיין, עד שהתקרב לרב ברלנד שליט"א היה חסיד בעלז. לאחר ששמע על עצרות התורה וההתעוררות בעיר אשדוד, שם הוא מתגורר, הוא החליט שהוא חייב לבוא ולשמוע את דברי התורה של הרב ברלנד שליט"א.

החיבור היה מהיר, כעדותו, הוא מיד התחבר לדברי התורה המתובלים בקדושה ויראת שמיים שיצאו מפיו הקדוש של הרב ברלנד שליט"א, אך לא רק זה הביא אותו להפוך לחסיד ברסלב שובו בנים. לאחר שהשתתף בעצרות התורה של הרב ברלנד הוא קיבל, כמובן, טל' בהול מרודפי הרב ברלנד.

'שלום, הרב שטיין מדבר?' שאלו בעזות מחוצפת.

'כן, אם מי יש לי הכבוד?'

'מדבר פלוני (שמו שמור במערכת) שרוצה להבין למה הגעת לשיעור התורה של הרב ברלנד?'

'משום שרציתי להתחזק ברוחניות, דבר שאכן קרה, ומה זה בכלל עניינך?'

מפאת קדושת התכנים שאנו מעלים באתר לא נפרט את המשך השיחה, אך חשוב לציין, שהרב נחמן שטיין, כאיש של אמת, אשר חיפש יראת אלוקים טהורה, לא התייחס לדברי ההבל של אותו חולק, ובעצם רק התקרב יותר  ויותר אל חסידות ברסלב ולמורינו, הרב ברלנד שליט"א. 

כעת, במעמד הקדוש והמשמח של ברית המילה, הוא זכה שמורינו הרב ברלנד שליט"א שימש כסנדק בברית של בנו, כאשר כ"ק האדמו"ר מטאלנה שליט"א, הגיע לכבד בנוכחותו את המאורע.

הרב ברלנד בברית של הרב נחמן שטיין עם האדמו"ר מטאלנה שליט"א

לאחר סיום שמחת הברית מילה המשיך מורינו הרב ברלנד שליט"א לפגישה מרגשת בבני ברק, במשכנו נאווה קודש של האדמו"ר מספינקא שליט"א. שני שרפי הקודש יחד עם התלמידים שמחו ורקדו זמן ארוך, עד שלבסוף פתח הרב ברלנד בדברי תורה. 

צילום: יענקי צוקר מעיה"ק אשדוד

עריכה: שובו בנים אינט'

הרב ברלנד שליט"א אצל האדמו"ר מספינקא

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *