צור קשר עם הרב ברלנד
עו"ד אפרים דימרי

האזינו: עו"ד אפרים דמרי על עסקת הטיעון של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א "עד שהוא יוכיח את חפותו הוא יכול לשבת שנתיים במעצר"

"אין דברים כאלה, הוא מדבר עם מלאכים, הפכתי את עצמי להיות חסיד שלו."
אלו הדברים שאמר עו"ד אפריים דמרי, ראש צוות ההגנה של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בראיון שנערך עימו:
      אפרים-דמרי-עם-שוורץ-עסק-טיעון

"את העיסקה הזו ערכנו בכדי לסיים את הסחרור המשפטי שמתחולל סביב הרב ברלנד שליט"א. כיוון שכרגע, עד שיסתיים תהליך ההוכחות של הרב שליט"א זה יכול לקחת בן שנה וחצי לשנתיים שכל אותו העת הרב יושב מאחורי סורג ובריח. כלומר, גם אם הרב יוצא זכאי, לא עשינו בזה כלום, הרב כל הזמן ישב בכלא. אני מאמין שהרב זכאי, אבל חכמינו למדו אותנו כי לפעמים אל תהיה צודק אלא תהיה חכם. המציאות כרגע היא שצריך לשחרר את הרב כמה שיותר מהר."

"אני יושב עם הרב מלפני החגים, התאהבתי בו, אני אישית קורא לו מלאך, יש לו כוחות רוחניים מאוד גדולים, איש מדהים ובאמת אין דברים כאלה. יצא לי לייצג המון רבנים ומקובלים, אך אחד כמו הרב ברלנד שליט"א, לא חושב שיש דבר כזה, לדעתי הוא יחיד בדורו. מאז נרקמה בינינו אהבת אמת ואני מקווה שהרב שליט"א במהרה יחזור לקהילתו בראש מורם, בגאון. יש לכם, לא! יש לנו (מתקן את עצמו עו"ד דמרי), אני הפכתי את עצמי להיות חסיד של הרב שליט"א. יש לנו רב יחיד בדורו, גאון בדורו, אין דברים כאלה אני אומר לכם."

עו"ד אפרים דמרי עם גבאי של הרב ברלנד
עו"ד אפרים דמרי בבימ"ש השלום בירושלים היום

"סיפור אישי שקרא לי עם הרב שליט"א. לפני עשרה ימים הייתי צריך להיפגש עם הרב שליט"א ומכיוון שהוא כזה צדיק הלכתי לפני כן לטבול בכנרת, כאשר ראה אותי הרב הוא מיד ציין לעברי – טבלת בכנרת, נכון? אישרתי, והרב כתב על דף את שמות המלאכים שסביבי והחל לדבר איתם לידי. הוא בדרגה רוחנית כבירה, הוא שר למלאכים ואמר לי: עו"ד דמרי, תסתכל המלאכים מחוללים, אבל אני לא יכול לראות, אין לי היכולות של הרב שליט"א, אבל אני הרגשתי זאת, ממש הרגשתי את זה."

"הרב הוא גאון, מוחו לא ניתן לתפיסה כבן אנוש. הוא עשה לנו שם חשבונות שאי אפשר לתאר והכל מדוייק על הפסיק, זה מדהים."

הראיון נערך בקו שובו בנים אינטרנשיונל 02-991-7173

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *