צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב ברלנד שליט"א בביקור אצל מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל
הגה"צ הרב ברלנד שליט"א בביקור אצל מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

צפו: הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מספיד את מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

דברים נוראיים שנשא הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עבור הילולת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שיום פטירתו ב- ג' חשוון. "הרב עובדיה יוסף היה ממש משיח בן יוסף, מגיל 7 הוא לא הוציא את ראשו מהספר ועל כל דף הוא היה חוזר 100 פעמים. הרב עובדיה היה הולך לכותל משער שכם שהיו יורים שם עם הספר ביד. על הזווילער (ר' שלומק'ע זווילער, היה האדמו"ר הרביעי של חסידות זוועהיל ומקים חסידות זוועהיל בארץ ישראל) ירו בו כשעבר בשער שכם וזה פגע לו בכובע, אבל את הרב עובדיה זה לא עניין והוא המשיך ללכת כל יום לכותל דרך שם עם הספר ביד."

https://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=TYn3F2ALx_A&t&t=271s&showinfo=0;&rel=0

"לא סתם הרב עובדיה נהיה גאון, על כל דבר הוא היה חוזר מאה פעם, הוא הלך לפי הסדר ולמד לאט לאט הכל עם 100 פעם חזרות. ככה הוא למד הכל בע"פ וידע תשובות על כל מה שחובר מימות עולם. בסוף, כשהוא חלה מאירוע מוחי קטן, הוא שכח 3,00 תשובות."
"יום אחד כשלקחו את הרב עובדיה בקטנותו לעזור בחנות והוא התחיל לסחוב ארגזים, הגיע הרב אליעזר עטיה זצ"ל ואמר לאבא שלו שישחרר את הרב עובדיה הצעיר ללמוד תורה ובמקום זה הוא יישאר ויעזור לו. מאז הוא לא הוציא את הראש מהספר, אין דבר כזה להוציא את הראש מהספר וכך הוא נהיה גדול הדור, אדם מוציא את ראשו מהספר ומיד הוא נכשל בעריות, באיסורי תורה."
"היום זה היארצייט של הרב עובדיה יוסף והוא היארצייט הכי גדול בשנה, יותר גדול מיום כיפור ומהכול. כי, הרב עובדיה יוסף היה משיח בן יוסף כפשוטו ורקדתי איתו ביחד ביד אליהו. דורמיטא גימטריה מרדכי, כי ב- 70 שנות בבל עם ישראל היה בשינה. האר"י הקדוש אומר ש- 70 שנות בבל היו יותר גדולות מיציאת מצרים, כי הם זכו שם להשגות אלוקות גדולות, לראות את הי"ת פנים בפנים ולעלות לעולם הטהירו שנמשך מהקצה התחתון של ה- י' של שם הויה."
"העיקר זה לקחת את התמימות והפשיטות של הרב עובדיה יוסף שלא הוציא את הראש מהספר והוא היה משיח בן יוסף – אם היינו זוכים הוא היה מתגלה."
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְהוֹדִיעַ שֶׁכָּל קֹוֶיךָ • יום שושן פורים בצילו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יום שושן פורים זכינו לתפילת שחרית קריאת המגילה וקידוש פורים יחד עם הגה"צ רבי אליעזר …

One comment

  1. אפשר לקבל תתמונות של הרב עם הרב עובדיה למייל?
    דחוףףףףףף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *