צור קשר עם הרב ברלנד
הרב שלום ארוש בכנס
הרב שלום ארוש בכנס תמיכה לרב ברלנד

הרב שלום ארוש בראיון לרדיו קול ברמה – "הרב ברלנד הוא מלאך אלוקים, הוא מכפר על הדור"

"מסע נוראי ורדיפה אותה עובר הגאון הצדיק הרב אליעזר ברלנד שליט"א", כך פתחו את דבריהם לאדמקר ושוומנפלד בראיון שערכו לרב שלום ארוש שליט"א בקול ברמה.

לא סתם פנו לאדמקר ושוומנפלד אל הרב ארוש שליט"א, מפורסם לכל דבר היותו שמשו הראשון, כמו שהוא מעיד על עצמו בראיון: "אני זכיתי שהייתי השמש והנהג הראשון של הרב, ומה שראיתי בעיניי בכל משך ארבעים ואחד השניים שאני לידו שהרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא מלאך! איזה מלאך"? הרב ארוש עוצר בכדי לתקן את עצמו, "הרב ברלנד שליט"א זה למעלה ממלאך. אדם שיכול לעמוד שש עשרה שעות רצוף בתפילת 18, בלי לזוז מהמקום".

"הרב אליעזר ברלנד שליט"א יודע מה שאתה חושב, הוא יודע מחשבות של בני אדם, כל שאלה שהייתה לי הוא מסתובב ועונה לי. יש הרבה דברים שאסור לי לספר, אני הבטחתי לרב שלא אספר לאף אחד. אני יכול לדבר אתכם עשר שעות בכדי לספר מה שראיתי בעיניים שלי. ידוע שהרב ברלנד שליט"א שילם כסף לאנשים שידברו עליו, יש גזירות קשות על עם ישראל והוא סובל ייסורים וביזיונות עבורנו, הוא מכפר על עם ישראל. הרב סובל גלות נוראה מאוד, גדולי הצדיקים הנסתרים שאני מקושר איתם אומרים עליו שהוא מכפר על הדור. וצדיקים גדולים ומפורסמים שאנו כולם מכירים אותם אומרים עליו שהוא מכפר על הדור".

"אפילו הסוהרים שם ביוהנסבורג אומרים שהוא מלאך אלוקים, הוא רק עומד ומתפלל כל היום. הרב כמעט לא אוכל. לישון, אני יודע מהימים ששימשתי אותו שהוא לא יישן, זה מלאך אלוקים. השלטון בארץ מאמין לשמועות בלי לבדוק. אולי פה קיבלו שוחד." הרב ציווה לעשות כנס תפילה במערת המכפלה ומאז הפסיקו הפיגועים, לרב יש כזה כח שבכלום הוא פועל ישועות, מי יודע איזה קטרוג יש על עם ישראל. וודאי שיש לי אכזבה מהפוליטיקאים ואנשי הציבור שלא עושים דבר, אנחנו מוחים על ביזיון הצדיק ומצפים שכל מי שיש לו כח שיקום וישתדל עבור הרב".

להורדה

      AUD-20160503-WA0042 - ‏ הרב ארוש

ההקלטה של הראיון עם הרב ארוש באדיבות רדיו קול ברמה ע"י אודי קוטיגרו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

One comment

  1. צריך להדפיס את המלל + קישור להאזנה ולהניח בכל תיבות הדואר בריכוזי המגזר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *