צור קשר עם הרב ברלנד
הרב מאיר שלמה זצ"ל בעצרת התפילה שהתקיימה בחברון
הרב מאיר שלמה זצ"ל בעצרת התפילה שהתקיימה בחברון

האזינו: הרב מאיר שלמה זצ"ל – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א סובל את צער השכינה

אסור לשכוח. דברי הקודש של הרב מאיר שלמה זצ"ל, המסביר בכאב איך כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לוקח על עצמו ייסורים קשים בכדי להמתיק את כל הגזירות מעל עם ישראל. אלה הדברים שהבאנו אז, אך תוקפם רק מתחזק והולך.
לאחר שהבאנו באתר את דברי הצדיקים המגלים לנו כי הס"א בעצמה נלחמת עם הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אנחנו מביאים לפניכם את דבריו החזקים של הרב מאיר שלמה שליט"א, השופכים אור לגבי סבלו של הרב ברלנד שליט"א. הדברים נאמרו בשיעורו הקבוע של הרב מאיר שלמה והיו נוקבים מאוד. שובו בנים אינטרנשיונל מביאים אותם לפניכם.

"הגה"צ הרב אליעזר ברלנד הוא סובל מעונה". גילה הרב מאיר שלמה שליט"א למי שעדיין לא השכיל להבין כי מלחמתו של הרב ברלנד שליט"א היא עבור כולנו. "אחד הצדיקים היה אצל הרב ברלנד שליט"א וכן שניים מתלמידי והם שאלו אותו כבוד הרב מה נתפלל עליך? להפתעתם ענה הרב ברלנד שליט"א – תתפללו עליי שאני אשאר בגלות, כל עוד אני בגלות אתם יכולים לישון בשקט. הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחר לעצמו את כל הצער הזה בכדי להגן עלינו.

בכדי לקרב ללב קצת את המושג – 'צער השכינה', צריך לחשוב על כל בעיות הגוף והנפש שעוברים בכלל ובפרט על כל אחד מישראל ולצרפם יחד. כביכול, אמר הקב"ה, אתם אין לכם דעת להבין את כל הצער הזה, לכן הקב"ה לקח צדיק בן שמונים עם קוצב לב ועוד אינספור בעיות ותחלואים שאין לנו מושג מהם ואם לא די בזה הוא נרדף, אינו בביתו, מבלי הספרים שכל כך חשובים לו ואליהם הוא קשור. שמים אותו במעצר, על מזרון ושם הוא גונח וכאוב. כשאנו רואים את כל זה מול העיניים, אולי נבין מה זה צער השכינה. כך הקב"ה מקרב זאת לליבנו.

אדם שמתפלל על הצדיק הזה ואומר עליו תיקון הכללי, התפלל למעשה על עצמו, משום שאנחנו חלק מהצער הזה של השכינה. הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א יכל לחיות בכבודו של עולם כאחד האדמו"רים, הכל נפלא וכולם רק ישתחוו לפניו. אך, הוא בחר לעצמו להיות מבוזה, מושפל ונרדף. גדולת התורה שלו לא נתפסת בכלל, הקדושה שלו לא נתפסת בכלל. הרב ברלנד שליט"א אמר שהאינתיפאדה תפסק אחרי העצרת בחברון, הגיע ראש הממשלה ואמר אנחנו דאגנו שהאינתיפאדה תיעצר – ממש כל הכבוד לו.

כעת אנחנו מצפים לראות ישועות בעהי"ת בערב שביעי של פסח, בעקבות העצרת תפילה שמארגן הרב ברלנד שליט"א בחברון.

הרב ברלנד שליט"א במצוקה, אנחנו במצוקה, זה בכלל לא עניין שלו. הרב ברלנד סיים את התיקון שלו בגיל שלושים, מה הוא עושה מאז?! תורה יומם וליל, התבודדויות וקדושה שלא נתפסת בכלל בשכל. אנחנו אומרים לעצמנו – הוא בחר לעצמו את זה. והרב שליט"א אומר תגידו עליי תיקון הכללי, 'צומו עליי' אמרה אסתר. 'כאשר אבדתי אבדתי', לאן אסתר הלכה? אסתר נכנסה לגוב האריות! כלל ישראל הוא אוסף של העברות והמצוות, זהו מעמד השכינה. אנחנו משתדלים להוסיף תורה ויגיעה, קיום מצוות, כל אחד לפי ערכו וזה נותן כח לשכינה. אך, הם – האחים שלנו, רק מביאים עבירות, מסכנים לא יודעים מה הם עושים בכלל, והדברים מאוד קשים. ולצערנו היום נופלים שדודים גם מהמחנה שלנו. מה עושים?! הס"א מוציאה כאלה כוחות של אינטרנט שורפת נשמות ומפילה אותם לכאלה עבירות קשות. אם היינו רואים את המאזן היינו בוכים מה עושים נגד זה? אז בא צדיק שלקח על עצמו ביזיונות של שטויות שהוא לא שייך בהם מגיל שלושים ורצים אחריו כאילו הוא פושע. תבינו זה הכל עניינים שמימיים, זה הכל רק להגן על עם ישראל, להגן עלינו. הוא לקח על עצמו ייסורים קשים בגיל שמונים. בגיל הזה אדם יושב בפינה שלו ומספר את ההיסטוריה שלו. אז אנחנו עושים לו טובה ואומרים עליו תיקון הכללי.

      6206

באדיבות קו המידע 02-587-5777

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *