צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו, מדהים: הרב מתגלה ליהודי שמבקש. סיפורי התקרבות אל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"את התקרבותי לחיק היהדות התחלתי בישיבה של הרב משה ארוש בקטמון. הרב משה צנעני היה מגיע אלינו למסור שיעורים ודרכו נודע לי שצריך להמשיך ולחפש את צדיק האמת ואסור לעמוד במקום ולהסתפק. עד אז, אע"פ ששרתי בקבע 13 שנה בסביבה של ישיבת 'שובו בנים', לא ידעתי על קיומו של הרב שליט"א, כנראה שהוא הסתיר ממני את זה." זהו סיפורו המרגש והייחודי של הרב אברהם טאלה, מחבורת העובדים שבישיבת שובו בנים'."
      אברהם-טאלה

"אז מה אני עושה עכשיו? שאלתי את הרב צנעני. הרי עזבתי את כל חיי הקודמים בכדי להתקרב לתכלית וכעת מתברר שיש עוד דרך לפני. 'תתבודד על זה ותבקש בתפילה להגיע לצדיק האמת', ענה לי הרב צנעני. מאז במשך שלשה חודשים התבודדתי רק על זה, שעות על גבי שעות. ריבוני של עולם תדריך אותי בדרך הנכונה, אם יש דבר כזה אז למה שאני לא אזכה? הייתי מפציר בתפילה. עד שבאחד מימי השבת בזמן חצות לילה, נשכבתי על האדמה בהתבודדות ואמרתי לה' יתברך: 'למה לי חיים כאלה? אם יש כזה צדיק אני גם רוצה לראות אותו'. במהרה החל לרדת גשם זלעפות שלא פסק לרגע ולפתע אני רואה את הרב שליט"א לידי בצורה מאוד מוחשית, עושה תנועות עם הידיים. לא ראיתי את הרב לפני כן ולא הכרתי אותו, לכן נבהלתי ואמרתי לו: 'אדוני מה אתה רוצה ממני? אבל, הוא לא ענה לי."

"כמובן שמיד ביום ראשון סיפרתי זאת לרב צנעני שניסה לברר איתי אם לא ראיתי תמונה, אני עמדתי על דעתי, הרי אני יודע בבירור מה שראיתי. 'ואתה תזהה אותו אם תראה אותו שוב'? המשיך להקשות. 'אם כך, בשבת הבאה תבוא לבית הכנסת בעידו הנביא'. מאז אני 'בשובו בנים', בישיבה של הרב שליט"א."

"מיד עם כניסתי לבית הכנסת בעידו אני רואה את הרב שליט"א והוא עושה לנגדי שוב את אותן תנועות הידיים. וואו, זה אותו הרב שראיתי בשדה! התחלתי לדבר עם עצמי. מהשעה 4:30 לפנות בוקר ועד 14:00 אני לא עוזב את הרב שליט"א. אחרי 15 שנה בערך דיברתי עם הרב על אותה הפגישה, ענה הרב ואמר לי: 'איזה ניסים איתך!' והמשיך הלאה מבלי לדבר מזה עוד."

"ראיתי הרבה ניסים ונפלאות מהרב שליט"א בעיקר כשהייתי יוצא בשליחותו לזיכוי הרבים ולקירוב רחוקים. רבים נושעו לאחר הבטחות שאמרתי בשם הרב, הרב שליט"א היה אומר לנו: 'תבטיחו בשמי'. עקרות נפקדו בפרי בטן ומובטלים מצאו דרך סלולה, בדרכים גילינו את הכח של הצדיק. אחד מהחברים שאל את הרב: למה עם האנשים הרחוקים אתה עושה ניסים כאלו בזמן שאצלנו הכל בהסתר? 'אתכם כבר קרבתי אלי, אבל הם עוד שם וצריך להביא אותם', ענה הרב שליט"א."

"הרב שליט"א תמיד מדבר איתנו על התפילה שחייבת להיות בניגון ואכן בכל קצווי הארץ הפצנו תורה ויהדות, ותמיד ניגנו. אנשים היו נותנים לנו סכומי כסף גדולים כצדקה עבור הישיבה ולומדיה, אף מבלי שהיינו צריכים לבקש, הניגונים היו מושכים אותם. מי שהולך עם הרב בתמימות זוכה."

"אני יתום מגיל צעיר מאוד, אך הצער שיש לי על כל מה שעובר על הרב שליט"א הוא יותר גדול מהצער שהיה לי על הורי. כי הרב הוא לא רק שלנו לבד, הוא הרב של כל עם ישראל, כל עוד הרב בצער אין לנו חיים. סיפר לי חבר שבאחד הימים טרם התקרבותו ליהדות רצה לחזור בתשובה, הוא הלך לאחד האדמור"ים ורצה ללחוץ לו את היד, אך הלה הושיט לו את היד עם כפפה. אותו אחד נפגע ורצה ליסוג לאחור, אחד החברים הביא אותו להולנד, שם כשהרב ראה אותו הוא חיבק אותו ונתן לו ייחס חם ואוהב. אותו חבר הסביר לו שכל הצדיקים האחרים באמת רואים את כל הפגמים שלנו, אך הרב שליט"א באהבתו העצומה לעם ישראל יכול להתקרב אלינו גם בלי כפפות והאהבה מתקנת את כל הפגמים."

"הרב לא בכלא, הצדיק הוא נצחי, אנחנו בכלא וצריכים להשתחרר מכל הפגמים שאוחזים בנו. הרב נלחם עבורנו ואנחנו צריכים שתהיה לנו זכות להתקרב אליו. אם הרב מבקש סכום עבור פדיון צריך לתת אותו מיד בלי שאלות, זו הזכות שלנו להיות חלק מהגאולה."

לשיחות וסיפורים נוספים התקשרו לקו הטלפון של – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד – קו 'שובו בנים אינטרנשיונל' –          0772266423  

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

One comment

  1. מתי זה היה באיזה שנה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *