צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: ניסים של הצדיק – "רק אנשים עם עורכי דין זוכים למה שזכיתי במשפט" – נתן אלי בסיפור הנס הפרטי עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ישנים סיפורים רבים ממקור ראשון אודות גדולת ועוצמת קדושתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. כמעט מידי יום מתפרסמות עובדות חדשות החושפות עוד נדבך מהניסים הפוקדים את המאמינים בכוחו של הצדיק להמתיק דינים מעל ישראל ולפעול ישועות. "הבטחתי ונושעתי", מספר לנו נתן אלי.

כך התחילה השיחה, "שלום, קוראים לי נתן אלי ואני מצפת. לפני חצי שנה נסעתי ברכבי עם אדם אחד מעל המותר, ובנוסף, אף אחד מהנוסעים לא היה חגור ברכב. כתוצאה מכך עצר אותי שוטר ונתן לי דו"ח תנועה בסך אלף שקל ושמונה נקודות. הגשתי בקשה להישפט ואכן היה לי משפט בנצרת. עד שהגיע הזמן שלי למשפט הספקתי לראות שלפני נשפטו כל מיני אנשי צבא ומשטרה, אך למרות שלכאורה היו אלה אנשים הגונים שומרי חוק, התובעת במשפט לא הורידה להם אפילו שקל אחד מהקנס וכל שכן לא הפחיתה להם נקודות."

      נס רכב

וראו זה פלא, "בזכות הפדיון שהבטחתי לרב (הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א), אני, כשניגשתי לפני השופטת מיד היא הורידה לי את כל השמונה נקודות והפחיתה את הדו"ח ל- 750 שקלים במקום האלף שקיבלתי בהתחלה. המציאות היא שרק אנשים המגיעים עם עורכי דינים יכולים יכולים לזכות להפחתה של 8 נקודות וכסף מהדו"ח. ואילו, (אני שבאתי בלי שום עו"ד), בזכות בפדיון שנתתי לרב ברלנד שליט"א זכיתי לישועה הזו, איזה ניסים של הצדיק".

הרכב עימו קיבל נתן אלי את הדו"ח והנקודות לפני הנס בבית המשפט
הרכב עימו קיבל נתן אלי את הדו"ח והנקודות לפני הנס בבית המשפט
"רק אנשים עם עורכי דין זוכים למה שזכיתי במשפט" - נתן אלי מספר על הנס הפרטי שלו עם כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
"רק אנשים עם עורכי דין זוכים למה שזכיתי במשפט" – נתן אלי מספר על הנס הפרטי שלו עם כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְהוֹדִיעַ שֶׁכָּל קֹוֶיךָ • יום שושן פורים בצילו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יום שושן פורים זכינו לתפילת שחרית קריאת המגילה וקידוש פורים יחד עם הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *