צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: קריסת מערכות בטיפול נמרץ – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א פועל ישועות

"ימים אחדים לפני חג הפסח הקדוש האחיין שלי בן השנה וחמישה חודשים איבד הכרה וכתוצאה מכך שהה חמישה ימים בטיפול נמרץ". הרופאים לא הצליחו להבין מה קרה עימו, אך מצבו היה נורא ורק הלך והתדרדר. ביום שישי, ערב החג התקשרתי לנתן הגבאי שהבטיח לי שהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א יתפלל והוא בטוח שיהיו תוצאות טובות. אני זוכר שזה היה ביום שישי שדיברנו לאחרונה". מתערב נתן בשיחה. "זה היה הזמן האחרון לפני החג בו יכולתי עוד להתקשר לרב שליט"א ולעדכן אותו במצב הילד".

"במשך כל החג הילד היה בבית החולים מחובר למכונות בטיפול נמרץ, אך בזמן הזה לא יכולנו ליצור קשר טלפוני עם נתן.  מליל שבת מצבו של הילד החמיר והדרדר עד כדי קריסת מערכות. דאגנו מאוד, אך לשמחתנו הרבה מכאן החלה השתפרות קבועה במצבו, עד שממש הורידו לו את המכשירים ומכונות ההנשמה, תודה לאל. ביום חמישי, ערב החג השני, הורידו את הילד למחלקת ילדים. ישתבח שמו, היום, יום ראשון לאחר החג,  שיחררו את הילד לביתו. אנחנו מודים לה"י ולכל האנשים שהתפללו עבורנו. תודה רבה למורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

נציין נקודה מעניינת, כאשר נתן הגבאי מדבר עם הגב' נורית הוא מנסה להיזכר עימה באיזה סיפור בדיוק מדובר. כל מי שמכיר את הגבאי הזה יודע עד כמה הוא משתדל ומסור בשליחותו, אם כך, למה הוא צריך בכלל זמן בכדי להיזכר?! בשיחה שניהלנו עימו אמר לנו נתן שוודאי שכל סיפור שמגיע דרכו אל הרב ברלנד שליט"א הוא עולם ומלואו, אך  לשמחתו הוא שומע על ניסים וישועות באופן יום יומי. "אני רואה בעיניים איך שליח השם פועל ישועות עבור רבים וטובים".

      נורית-נס-בטיפול-נמרץ
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *