צור קשר עם הרב ברלנד

האם המשיח יגיע במוצאי ט"ו בשבט? האזינו לדברי הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשיחה מיוחדת לאתר שובו בנים אינטרנשיונל

      mashiach on tu bishvat and bo together ed - mashiach on tu bishvat and bo

תמלול השיחה

המשב"ק: פרסמו שהרב אמר שמשיח מגיע בט"ו בשבט

הרב אליעזר ברלנד שליט"א: נכון – זה עת רצון שמשיח יגיע! אם יתפללו, וכולם יתפללו ביחד, וכולם יתאחדו, ובכל תפוצות ישראל יגידו 10 תיקון הכללי כל יום, בכל תפוצות ישראל, אז סיכויים רבים שמשיח יגיע במוצאי ט"ו בשבט, אבל בלי תפילה ובלי תשובה זה לא יכול להיות! צריכים ש-90 אחוז מכלל ישראל יעשו תשובה, ויפסיקו לעשות עריות, ועבירות, ויתחילו לשמור שבת, זה התנאי של ביאת המשיח, אם אפשר בלי שמירת שבת, משיח לא מגיע, אין דבר כזה. ושיפסיקו לחטוא בעריות וצריכים לשבור את כל האייפונים. אם אלף איש ישברו כעת את האייפונים, אז משיח יוכל לבוא. כולם צריכים לשבור את האייפונים עכשיו ואת הוואצפים ואת הכל, לשבור לגמרי, אז משיח יוכל להגיע. בלי זה משיח לא מגיע, משיח לא יכול להגיע בכזו טומאה, אף אחד לא ישמע בקולו בכלל, בשום אופן. "מתי אבוא ואראה פני אלוקים" ,אם אדם רוצה לראות את ה' צריך להיות כבר עכשיו טהור וקדוש הרמב"ם אומר שמשיח לא ישנה שום דבר רק שכולם ישמרו שבת, אז צריך לשמור שבת מעכשיו! ולא יחטאו בעריות, ברגע שלא יחטאו בעריות אז משיח יגיע כבר עכשיו!

שכולם יקראו פרשת בא שניים מקרא ואחד תרגום עד 12 בלילה וזה יקרב את הגאולה, שכולם יעזבו את הכל עכשיו גברים נשים וילדים, מגיל 12 ויגידו שניים מקרא ואחד תרגום. נשים פטורות מלהגיד תרגום.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

One comment

  1. יפעת רומנו

    כמה הרב הצדיק צודק !!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *