צור קשר עם הרב ברלנד

"החלבן" מורדם ומונשם בבית החולים: אימרו תהילים

הרב חיים כהן, המקובל הידוע בכינוי 'החלבן', מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם מאז שבת בצהריים לפני כחודש כשהוא במצב קשה מאוד. בני משפחתו יצאו בקריאה המונית להתפלל לרפואתו.

הרב בן ה-84 נחשב למקובל מוכר ונקרא החלבן על שם עיסוקו, האחרון מקובצת מקובלים שלמדו יחדיו בשנות ה-60 ונקראו על שם מקצועותיהם.

מבית הרב נמסר לאתר 'שובו בנים אינטרנשיונל': "אתמול בערב היה מצב קריטי. הרב היה בשיקום בבית רבקה ופתאום הידרדר המצב ובעזרת השם הצליחו לייצב אותו בבית חולים. בלילה נסענו לקבר בנימין בן יעקב אבינו בכפר סבא, וברוך השם המצב השתפר"

בברית מילה שנערכה לפני כשלושה חודשים בבית הכנסת של המקובל רבי חיים כהן שליט"א "החלבן" בגבעתיים לנינו של מורינו כ"ק הגה"צ הרב ברלנד שליט"א, בן לר' צפניה שיינפלד חתן ר' יהודה גולדבלום שליט"א חתנו של הרב ברלנד, נפגשו לראשונה הרב ברלנד שליט"א והחלבן, לחצו ידיים ושוחחו ביניהם במשך דקות אחדות.

היחס של השניים היה חם ואוהב ונראה כמו שנפגשו שני מכרים ותיקים. מורינו הרב ברלנד שליט"א ברך את החלבן באריכות ימים ובריאות, וכן שינהיג את עם ישראל לראות פני משיח. החלבן מצידו נשק לידו של הרב ברלנד שליט"א ובהתרגשות קודש חזר וברך את הרב ברלנד גם כן ואמר "ביחד [ננהיג את עם ישראל לקראת מלך המשיח]".

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה של חיים אבישלום בן בלנקא לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *