צור קשר עם הרב ברלנד

הילולת הענק בחצר שובו בנים עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – כל מראות הקודש

עד עתה, לא רצינו לערב את הציבור הרחב במלחמה מעוררת שאט הנפש שהתחוללה בתקופה האחרונה כנגד הצדיק יסוד עולם, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. בעוד שרחובות שלמים בירושלים סגורים עקב בניית הסוכות, כדרך קבע בשבוע חג הסוכות, דווקא לסוכה של הרב ברלנד שליט"א לא ניתן אישור להיבנות. הדבר גבל ממש ברדיפה פרועה שלכל הצופים מהצד לא היה מה לומר, אלא, להזדעזע מהמציאות הכואבת.

אם כך, מה הוביל אותנו בכל זאת לבוא ולכתוב על כך? אתמול, ליל חמישי של שבוע חוה"מ סוכות, נבנתה לבסוף סוכת הענק של הרב ברלנד וקהילת שובו בנים לכבוד יום ההילולה של בוצינא קדישא, הצדיק יסוד עולם, רבינו נחמן מברסלב. אז, כאשר במהלך בזק של מסירות נפש גדולה נבנתה תוך מספר שעות הסוכה, מיד נהרו לתוכה ציבור ענק של מבקרים.

אשכנזים וספרדים, ליטאים וחסידים, צדיקים ורבנים ידועים לצד כלל עמך ישראל, כולם נקבצו ובאו לך. אז גם אפשר היה להבין למה היו מניעות וקשיים רבים כ"כ בבניית סוכתו של הצדיק, הרי אירוע שכזה מקרב אלפי יהודים אל אביהם שבשמיים והיצר הרע פשוט לא יכול לסבול זאת.

במעמד המונים נערכה שמחת היארצייט של רבינו נחמן מברסלב, בזמן שהתזמורת המפוארת ניגנה ובעלי המנגנים השונים עלו לשיר, רקדו האלפים יחד עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הלבבות פעמו ברגש והמוחות התקשרו בשלהבת אש אל מקור הקדושה בכוח הזמירות וריקודי הקודש.

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א רקד כל הלילה על הבימה יחד עם הציבור הרחב שעלה והתחלף מעת לעת. הקהל הרחב רקד על רציפת הסוכה במעגלי קודש, בזמן ששאר הציבור קיפץ בהתלהבות על ספסלי הפראנצ'ס. אשרי מי שזכה להשתתף באירוע הלא נשכח.

גלריית תמונות

התמונות באדיבות שחר אליהו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *