צור קשר עם הרב ברלנד
הרב קוק אש הרב ברלנד

המקובל הרב דב קוק מטבריה מגלה: כל השרפות הקשות שמשתוללות עכשיו זה בגלל שרודפים ומצערים את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר נתינת  גזר הדין בבית המשפט השלום בירושלים בעניין עסקת הטיעון של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, התבטא הגה"צ המקובל הרב דב קוק שליט"א מטבריה ואמר לאחד מחסידיו של הגאון הצדיק הרב אליעזר ברלנד שליט"א  הרב החסיד רבי נחמן כ. שליט"א בזה הלשון:

"כל השרפות הקשות שמשתוללות עכשיו באזור זיכרון יעקב זה בגלל שרודפים ומצערים את הצדיק הקדוש הרב אליעזר ברלנד שליט"א ובפרט שמידת הדין פגעה אצלנו בצפון. וצריכים לדעת שהשריפות הקשות שמשתוללות שם בכמה מוקדים זה בגלל שהרב ברלנד נמצא באזור הצפון ליד טבריה, והמדרש אומר שרודפים ומבזים את הצדיקים הקדוש ברוך הוא מביא שרפות לעולם!"

"ושיזהרו כל המעלילים ומדברים עלילות וכזבים על צדיק קדוש ונורא כזה שישוב בקרוב, יש דין ויש דיין, ממש יתגלה כבודו וחפותו לעיני כל. " עד כאן לשון קודשו.

"כשיש מחלוקת על הצדיק האמת – באים שרפות" (ספר המידות)

"וכשנכנעין מאורי אור, אזי מתגברין מאורי אש, ומזה באין שריפות בעולם, חס ושלום, על-ידי שמתגברין ונתגדלין בשם אלו המפורסמים של שקר, שעל-ידי זה נתעלם שם השם, חס ושלום ונכנעים מאורי אור ומתגברין מאורי אש, בחינת: ממרום שלח אש, שזה בחינת שריפת בית המקדש, שנעשין גם כן על-ידי הסתלקות מאורי אור, שעל-ידי זה נתגברו מאורי אש כנ"ל. (ליקוטי מוהרן חלק ב' תורה סז)

עם ישראל תתעוררו, זה נראה טיבעי? זה נראה מיקרי? רגע אחרי ההחלטה נגד הרב שליט"א ופתאום כל המדינה עולה באש. די, באמת, מתי נתעורר?!

ובעוד מאן דהוא יוכל לכפור בדברי המקובל האלוקי הגה"צ הרב דב קוק שליט"א ולטעון, כי דבריו היו אחרי אחרי שפרצה השריפה האיומה ביזכרון יעקב, הנה במהלך היום, לצערינו, התעוררו שריפות קשות במוקדים שונים ברחבי ארצנו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

One comment

  1. יש לשים לב ולהתבונן, שלפני מספר שבועות הציעו חלופת מעצר לשחרור הרב בזכרון יעקב, אך במפורש הציעו בית בשכונת גבעת עדן, ששם בדיוק מתרחשת השריפה, כך שההשגחה היא מאוד מדוייקת ומפורשת
    יהי רצון שנזכה להתגברות מאורי האור על מאורי האש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *