צור קשר עם הרב ברלנד

"הצדיק קרא לי אליו לאומן והגעתי"

ר' דניאל מטרי מקיבוץ כרם שלום, הקיבוץ הכי מערבי בישראל השוכן ליד הגבול של ישראל עם עזה זכה השנה להגיע לראשונה בחייו לקיבוץ הגדול של חסידי ברסלב באומן.

בראיון לקו המידע של ברסלב סיפר דניאל בהתרגשות: "הרגשתי שהגיע התור שלי להגיע לצדיק. זכיתי להיות באומן בראש השנה. חזרתי מואר. השמחה וההתרגשות עדיין מלווים אותי יום יום ולא עוזבים אותי לרגע".

הוא סיפר כי הקיבוץ הינו "קיבוץ מעורב" בו חיים זה לצד זה חילוניים ודתיים וכי יש ב"ה בית כנסת הפועל בקיבוץ. "יש תיקון למקום הזה. בית הכנסת והתפילות זה מה שיעצור את הטרור", אמר.

על הנסיעה לראשונה לאומן סיפר דניאל: "הרגשתי שהצדיק הזמין אותי. בהתחלה חבר התקשר אלי והזמין אותי לנסוע, אבל דחיתי את הבקשה, רק אחרי שקרוב משפחה התקשר והזמין גם הרגשתי שהפעם עלי לנסוע. חוויתי הנאה רוחנית שקשה לתאר במילים. ומתפלל שגם שנה הבאה אזכה להגיע לאומן. צריך להיות שם כדי להבין מה שקורה שם. הצדיק קרא לי והגעתי. האחדות שם היא דבר נפלא, והלוואי שהיה ככה גם בארץ. ככה נזכה לגאולה".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *