צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: הגה"צ הרב ברלנד שליט"א בדרכו הקדושה מישראל לאומן אחרי 3 שנים שלא הגיע

הרכבת הקדושה לקיבוץ הקדוש של ימי ראש השנה באומן כבר התחילה לצאת, והשנה מוקדם מתמיד. המוני עם ישראל מהארץ והעולם עושים את דרכם אל עיר הקודש אומן – אנו מביאים לפניכם ממראות הקודש של השנים האחרונות, רגע לפני שהקיבוץ הקדוש של תשפ"א יוצא לדרך.

לאחר שלוש שנים של ציפייה ותפילות רבות מספור הגיע הצדיק הקדוש, הרב אליעזר ברלנד שליט"א לעיר הקודש אומן לימי ראש השנה תשע"ח החשובים והקדושים.

רבים המתינו וקיוו לבואו של הצדיק, כפי שרואים מהמראות המרגשים שאנו מגישים לפניכם. מדובר בשלב חשוב מאוד שרבים מקשרים אותו ישירות לתהליך גאולת ישראל, בפרט אחרי שהרב ברלנד שליט"א ציין בדיוק שלוש שנים לפני  כן כי הוא ייעדר במשך שלוש שנים מהקיבוץ הקדוש שבאומן ר"ה.

וכך, שלוש שנים אחרי ומורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א שבר את גבולות ההיגיון והבלתי אפשרי והגיע לקיבוץ הגדול בעיר הקודש אומן שבאוקראינה, חרף כל הקשיים.

בשמחה והתרגשות אנו מביאים לפניכם סרטון המתעד את הדרך הקדושה שעשה מורינו הרב ברלנד שליט"א מארצנו הקדושה ועד לביתו שבאומן. בעז"ה נמשיך ונביא לפניכם את שאר המראות הקדושים מימי ר"ה תשע"ח.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *