צור קשר עם הרב ברלנד
החלבן - בגלל שדיברת על הרב ברלנד אין רפואה למכתה
החלבן - בגלל שדיברת על הרב ברלנד אין רפואה למכתה

החלבן הקדוש: "אין רפואה למכתה בגלל שרדפת את הרב אליעזר ברלנד שליט"א"

הייתי בשיעור של המקובל הקדוש, הרב יהודה שיינפלד שליט"א בחדרה ולמקום הגיעו כמה אנשים מבולבלים. הם ניסו להתפלפל ולעשות חכמות על מה שקורה ברדיפה אחר הרב ברלנד שליט"א. פותח את עדותו אחד הנוכחים בשיעור. ענה להם הרב שיינפלד שליט"א דבר נורא.
"אתמול עליתי עם תלמיד חכם גדול מאוד שאשתו קיבלה את המחלה בראשה לביתו של החלבן הקדוש, הצדיק המקובל הרב חיים כהן שליט"א. הוא בכה לי שאעלה איתו לבתו של החלבן, לא רציתי לקחת אותו, אבל ראיתי שהוא ממש מתחנן לנפשו."
      enrefua
ממשיך הצדיק הרב שיינפלד בעדותו מהביקור אצל החלבן הקדוש. "אותו תלמיד חכם סיפר לחלבן שאשתו קיבלה את המחלה בראש וצריך עכשיו להטיס אותה לארה"ב. 'אין רפואה למכתה בארץ, מה עלי לעשות כבוד הרב', הוא שאל אותו?!"
ענה החלבן בתקיפות, "תגיד, דיברת על הרב לייזר (הרב אליעזר ברלנד שליט"א)? כתבת משהו כנגד הרב לייזר, עשית משהו כנגדו?
אותו תלמיד חכם ממש רעד מתקיפותו של החלבן הקדוש ולבסוף שאל: "מה זה קשור לרב ברלנד, למה אתה מערבב את זה עם מצבה של אשתי?
חזר החלבן בתקיפות על שאלותיו: "דיברת או לא דיברת? חתמת או לא חתמת?
"דיברתי וחתמתי", הוא ענה.
"אז אין רפואה לאשתך", ענה לו החלבן והמשיך. "ואני לא יודע אם יש בכלל תיקון למה שעשית. תהפוך את העולם, שכל מי ששמע אותך וקרא את מה שהפצת אולי ישמע ויהפוך את דעתו בעד הרב לייזר." המשיך החלבן, "ואז אולי, אולי יהיה איזה נס. על הרב לייזר לא מדברים, אתה שומע?"
סיכם הצדיק המקובל הרב שייפלד שליט"א מחדרה את דבריו לאותם מתפלפלים, "למדתם פעם בחייכם את החפץ חיים? למדתם כלל ו' של החפץ חיים? אתם יודעים בכלל במה מדובר ובמי מדובר? מכרתם את העולם הבא שלכם עבור נזיד עדשים והלכתם אחרי חבורת שוטים שאין להם כלום ומבזים תלמידי חכמים וצדיקים מבוקר עד הערב ואתם קוראים את דברי הבלע שלהם ?!"
הרב המקובל יהודה שנייפלד שליט"א, כמה שנמאס לו להתעסק עם אותם רודפים, עדיין דרבן אותי אותי שאפרסם את הדברים האלה בכדי שאותם אנשים לא יפגעו בנשיהם ובילדיהם, אם על עצמם הם כבר לא מרחמים.
הדברים מצטרפים לדבריו של המקובל, ר' אלעזר מרדכי מנצר שליט"א מחברי ה- לו' צדיקים שאמר: "אין עונשים אלא אם כן מזהירים. קיבלתי מסר מהשמיים שעד היום נמנעו מלענוש בגלל שלא הזהירו, אבל כעת נשלחתי להזהיר." לצערנו הדברים מתקיימים וזה לא המקרה הראשון, חוסו על נפשכם.

(ההקלטה באדיבות קו ברסלב המרכזי 02-800-8800)

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

One comment

  1. איך אפשר להשיג את הרב שיינפלד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *