צור קשר עם הרב ברלנד
המוזיקאי מונה רוזנבלום מנגן בחגיגת חזרתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
המוזיקאי מונה רוזנבלום מנגן בחגיגת חזרתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

המוזיקאי הדגול מונה רוזנבלום מספר על הקשר לגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בעבר הבאנו לפניכם את שני הלחנים אותם הלחין מונה רוזנבלום עבור שחרורו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. משה מרדכי (מונה) רוזנבלום, המלחין והמעבד החסידי האגדי ומי שהיה במשך 30 שנה המנצח והמנהל המוסיקלי של להקת הרבנות הצבאית, שכמו כולם התרגש מחזרתו של מורינו הרב ברלנד שליט”א לאחר הגלות הארוכה, ישב והלחין שני שירים לכבוד אותו האירוע המרגש.
רוזנבלום שימש בעבר כמנהל המוזיקלי של להקת הרבנות הצבאית על תקן אזרח עובד צה”ל, ובמהלך השנים הללו הוא ליווה מוסיקלית את הלהקה – מלחנים ועיבודים ועד חזרות וניצוח בהופעות ובאירועים. בשנת 2010 זכה רוזנבלום בפרס מטעם אקו”ם על מפעל חיים ותרומתו למוזיקה. כעת אנו מביאים לפניכם ראיון מיוחד שנעשה עימו בקו ברסלב העולמי.
"אני אספר על החוויה המדהימה שהייתה לי עם הרב ברלנד שליט"א, מיד  כשנפגשנו נתחברנו ברגע אחד, שנכנסתי לחדר הוא התחיל לשיר והרב אמר לי שאני חייב להלחין בכל רגע ורגע שיר חדש. הרב ברלנד שליט"א תפס לי את הידיים ועמדנו שם 4,5 שעות, הרב פתח ספר תהלים והתחלנו לשיר."
      מונה-מקוצר
"הכוחות שיש לרב שליט"א זה רק מקודשא בריך הוא, לא רואים דברים כאלה. שהקב"ה ייתן לו ברכה והצלחה לעשות קידוש ה' כמו שהוא עושה, זה ממש דבר מדהים. אני מקנא בו, הרב ברלנד יודע באמת את המשמעות של שירה. הוא ממש מלאך אלוקים, ההקפות שהוא עשה בשמחת תורה, הוא הקיף את כל ירושלים. תאמין לי שאני לא מבין מאיפה יש לצדיק הזה כוחות, זה על טבעי. זה צדיק שדבוק בהשי"ת ברמ"ח אברים ושס"ע גידים שלו."
"העבודה שלנו היום צריכה להיות של שמחה, כמו שהרב ברלנד שליט"א מלמד אותנו. כל הציבור כבר מבין היום שצריך להגיע לאנשים דרך השמחה בעבודת השם. בזה הקב"ה יביא לנו את המשיח בצורה הכי שמחה שיכולה להיות."

המוזיקאי מונה רוזנבלום מנגן בחגיגת חזרתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ( Mona Rosenblum playing at celebration of Rav Berlands return )

הראיון עם מונה רוזנבלום נערך בקו ברסלב העולמי

סטיקר של קו ברסלב העולמי
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *