צור קשר עם הרב ברלנד
דברי מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
דברי מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"גם כשדופקים מסמר זה צריך להיות לשם שמים" – דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מפרשת עקב ט"ו באב

תקציר שיעור של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
בכל הסמינרים של 'שובו בנים' ו'הרב שטרן' יהיו 10,000 בנות. עכשיו אנחנו עושים מבצע וכולם ילכו ממחר לכל המושבים, יש 10,000 מושבים ומכל מושב יבואו 100 בנות. כולם רוצים להירשם לסמינרים. יוצאים במבצע התרמה ובינתיים שלכל המושבים ילכו, יהיו רכבים, אנחנו נממן את הדלק וילכו כפשוטו ממושב למושב. ילכו אברכים ואברכיות בזוגות, יכנסו מבית לבית, ידברו עם הבנות שילכו לסמינרים. ילכו בקדושה ורעלות, יכסו את הראש ואז יוכלו לעבור את הסמבטיון, גם כן להבטיח לכולם שיוכלו לעבור את הסמבטיון. כמו הבת הזו שהעבירו מהסמבטיון והיא ניצחה את כולם.
כתוב בעמוד ל"ג בספר שפת אמת של הרב מסעוד שהביאו ילדה מהסמבטיון, כי 170,000 יהודים צדיקים עברו, ומהם באה אותה בת. כי רק מי שיודע את השם המפורש יכל לעבור, אז ידעו כולם את השם המפורש, כל ילדה.
170,000 עזבו את שבט אפרים, כי לא היה אפשר להיכנס, הגבול היה סגור לא היה ויזות, אבל עיראק ואפגניסטן סידרו להם ויזות. הגיעו לסמבטיון עברו אותו ושם היו מגדלים כל בת, יש חצרות מיוחדות לבנות והן לא יוצאות מהחצרות (זוהר צ'), "והוא אשה בבתוליה יקח". מה זה בן, היא לא יודעת שיש דבר כזה בעולם בכלל. אם יש מחשבות טהורת, נקיות, כי אם הוא חושב מחשבה לא טובה אז הוא מת על המקום. זה לא פשוט, צריך לקחת את האישה הכי קדושה, הכי טהורה.
וזה שאומרת לאה, "באשרי כי אשרוני בנות", למה? כי היא ראתה שמאשר יצאו הבנות הכי קדושות שבעולם. שרח הייתה נביאה כבר מגיל 3, החליטו לשים את שרח בת אשר בחרם עם אבא שלה, כי הם עברו על החרם, אבל היא הייתה נביאה. פעם כל בת הייתה נביאה, כל אלו שילכו לרב שטרן כולן תהיינה נביאות, והרב מבטיח, הרב חותם שכל בת שתלמד אצל הרב שטרן תזכה להיות נביאה, לעבור את הסמבטיון, להביא משם עוד בנות וינצחו את כל העולם. אותה נערה רק הניפה את החרב וכולם ברחו, כולם יסתכלו בדף ל"ג בשפת אמת איך הבנות הקדושות היו מנצחות בכל המלחמות. כמו דבורה הנביאה עם מגן, עם חרב ורומח, 40,000 רק זרקו קש וחול.
כי כתוב שדבורה כל מעשיה לשם שמים, גם דופק מסמר לשם שמים, מה שהוא עושה זה לשם שמים. אדם יכול לדפוק מסמר לשם שמים ואם לא לשם שמים הוא ידפוק את האצבע, הרבה דופקים את האצבע, יש חוט חשמל, הוא לא יודע איפה וכל הקיר נופל מתפוצץ. כמו חנוך שאמר לשם יחוד ונכנס עם הגוף לגן עדן, חנוך היה תופר מנעלים, כל העבודה זה לתפור נעליים.
בלעם חשב שהוא משה ומשה חשב שהוא בלעם .ל החילוק בין משה ובלעם שמשה צועק אני בלעם ובלעם צועק אני משה, יודע דעת עליון, אני לא יודע כלום, אתה החילות, תן לי לחיות. 'ואתחנן', אתה יודע בכלל להתחנן? אתה יודע להתפלל? תבוא לשובו בנים תתפלל! לא יודע להתחנן! מה זה ואתחנן, אתה גאוותן, אתה בעל גאווה, אתה לא יודע להתחנן, אתה חושב שאתה עשיר ראש ממשלה אז אתה לא יודע להתחנן. כשמתפללים סוגרים את הגיהינום לשעה וחצי, משה רצה לסגור את הגיהינום לגמרי, כי אין דבר כזה רשעים. עכשיו זה הרגע שאפשר ללכת בכל המושבים, בכל הקבוצים להקים סמינר של 10,000 בנות.
כי אדם נהיה אדם חדש, נולד מחדש, נפתח לו שער החמישים והוא מוקף באש. עכשיו כל מי שירקד בחתונות יהיה מוקף באש, יהיה מוקף באש שלשה ימים ושלשה לילות.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *