צור קשר עם הרב ברלנד
שיעור עם הרב י"ח אלול

הרב אליעזר ברלנד שליט"א: "כולם יחזרו עם שפע רב מאומן כי הרבי משפיע על כולם"

הבוקר, בתום התפילה מסר הרב אליעזר ברלנד שליט"א שיעור קצר ודיבר על ההכנות לנסיעה לקיבוץ הגדול אצל רבינו זיע"א באומן ועל כך "שכולם יחזרו עם שפע רב מאומן כי הרבי משפיע על כולם"

הבוקר, יום רביעי י"ח אלול יום הולדתו של הבעל שם טוב הק' נכנס מורינו הרה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאולם התפילות בשעה 04:10 בבוקר לשיעור היומי בדף היומי בדפים ט"ו וט"ז במסכת כריתות, שיעור שארך 17 דקות.

בסיומם החל הרב בתיקון חצות החל מ'עורה נא' מתיקון רחל ותיקון לאה ולאחר מכן זמירות הבוקר ותפילת שחרית

בתום התפילה מסר הרב שליט"א שיעור קצר ודיבר על ההכנות לנסיעה לקיבוץ הגדול אצל רבינו זיע"א באומן ועל כך שכולם יחזרו עם שפע רב מאומן כי הרבי משפיע על כולם.

הרב שליט"א הזכיר את מסכת מעילה בדף היומי שמתחילים ללמוד בימים אלו ואמר שניתן בהתמדה לסיים בכמה ימים את כל המסכת.

הרב הזכיר שאתמול י"ז אלול היה "היום הכי גדול בשנה" כמו שכתוב בעץ חיים מ"ז, וציין כי אי"ה נוסעים לרבינו זיע"א ביום כ"ה אלול, יום בריאת העולם, ושנגיע לצדיק בכל דרך ללא התרשמות מכל מיני מניעות ועיכובים בדרך, של הגבת טיסות וכו'.

הרב הזכיר את חוכמתם של בנות צלופחד שידעו שאם אין בן הבת יורשת, ולכן באו עם הטענה הזאת למשה רבינו ששאל את ה'.

הרב הזכיר שמי שחלק על משה רבינו לא זכה  בנחלה בארץ ישראל, ועורר כי אלו אשר רודפים אחרי רכבו של הרב מאחרים בסוף לתפילות בזמן ושיש להקפיד על הגה בזמן לתפילה.

שיעור עם הרב י"ח אלול

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *