צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בביקור חולים בבית החולים הדסה עין כרם
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בביקור חולים בבית החולים הדסה עין כרם

הרב ברלנד פונה על אלונקה מחקירת המשטרה ואושפז בטיפול נמרץ תחת הרדמה – עצרת תפילה דחופה בקבר רחל

עת צרה היא ליעקב – הדרדרות קשה במצבו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, והוא הובהל על אלונקה לביה"ח שערי צדק שבירושלים, שם הוא מטופל בטיפול נמרץ  תחת הרדמה. חסידי הרב וכן המוני בית ישראל החשים ברדיפה הדתית מתקבצים לתפילה המונית בעצרת המתוכננת מראש בקבר רחל.

מאז המעצר הברוטלי והמקומם של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, כאשר לפנות בוקר נכנסו עשרות קלגסים רעולי פנים אל בית התפילה ומול מאות תלמידים עצרו אותו. כבר אז זעקנו והתרענו יחד עם אלפי תלמידיו כי המעצר הזה הוא שערורייתי וכי לרב ברלנד נגרם נזק קשה מאופן ההתנהלות של המשטרה, אך במערכת המשפטית, בייצוגה של השופטת בבלי, וכן במשטרה בחרו להתעלם. 

רק בכדי להבין את התמונה, הרב ברלנד הוא רב ידוע ומעורך בארץ ובעולם ולו עשרות אלפי תלמידים, גם כאלה שלא נמנים עם חסידיו המוכרים. נגד הרב ישנה התנכלות מרושעת מצד קומץ המונה פחות ממניין אנשים, אך אלה עושים ככל יכולתם בכדי להזיק לרב ברלנד וקהילתו. הדברים מוכרים, ידועים ומפורסמים, אך לצערנו המשטרה בעצמה ניזונה מאותם רודפים, ולכן אין ברצונה לעשות דבר בנושא.

הרב ברלנד שליט"א הוא יהודי מבוגר שעבר את גיל ה- 82, יהודי שתרם אחת מכליותיו, וכן בשנים האחרונות עבר שלושה ניתוחים להסרת גידולים ממאירים מגופו. אם לא די בכך, לרב ברלנד הותקן קוצב לב והוא סובל מאוד מלבו. ולמרות כל הנתונים הללו בחרו במשטרת ישראל לבצע מעצר בצורה הכי קשה שיכלו, בזמן שהחקירה שלהם התנהלה בצורה גלויה במשך חודשיים, ומאות אנשים התבקשו להגיע ולמסור עדות.

מיותר לציין שהתוצאה הייתה חמורה, ממש עם המעצר הדרדר מצבו של הרב ברלנד והוא הובהל לבית החולים הדסה עין כרם, שם עבר צנתור בלבו. וראו איזה פלא, אם חשבנו שבאופן טבעי יבינו במשטרה שהם פשוט הורגים את הרב ברלנד ויקלו מעליו את התנאים המיותרים והנוראיים, שכב הרב בהתאוששות מהניתוח עם אזיקים במשך 12 שעות. לפי עדות עורכי הדין, אל הרב ברלנד לא הורשה להיכנס אף אדם, וכי לא ניתן לו שום מזון – הדברים מדויקים ונבדקו לפני כתיבת הכתבה.

מאז המשיכו במשטרה בפעולות שיכולות להיות מוגדרות רק כהתעללות שפלה. מיד אחרי הצנתור הרב ברלנד הועבר למעצר בכלא ניצן, כאשר המשטרה מודעת לכך, כי רק למחרת היא מחזירה אותו לירושלים לשימוע במגרש הרוסים.

מאז סובל הרב ברלנד מהתנכלות יומיומית, כאשר למרות מצבו הבריאותי הקשה הוא נחקר בכל יום לפחות כ- 12 שעות ואף מעומת עם הגבאים שלו.

במקביל, משטרת ישראל שמבינה כי טיפסה על עץ גבוהה מידי, וכי למעשה אין לה גיבוי לבום התקשורתי שניסתה ליצור, בתחבולות קשות וערמומיות היא מנסה להדיח את תלמידי הרב ברלנד לשמש כעדי מדינה. רק אתמול התפרסמו בכלי התקשורת כתבות על איומים על אחד מהעצורים, כי בנו היחיד יועבר לרשויות הרווחה אם לא ישתף פעולה. כך מצפה המשטרה לגבות את עצמה ולהשיג משהוא מהחקירה העקרה שהיא מנהלת. 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *