צור קשר עם הרב ברלנד

"תמיד נשארת האמונה" – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשיעור לחמישה ימים לספירת העומר

ליל שלישי בשבת שמיני, חוה"מ פסח תש"פ, מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בשיעור נפלא מכלא צלמון וספירת העומר – חמישה ימים לעומר.

"אתמול היה ארבעה ימים לעומר והיום זה כבר חמש. ארבע זה מוחין דאימא, הברית זה מוחין דאימא, אורות החשמל זה מוחין דאימא, ש"ע נהורין. מילה זה מל, שבעים פנים לתורה, 70 אורות בשם י"ה. בלעם ינק משם ו"ה, אורווה, אנחנו יונקים מ- י"ה, במילה מתגלה שם י"ה וע"י זה מתגלים השבעים אורות לתורה בברית, שזה מוחין דאימא. יצאנו לקטנות דקטנות (שמליל הסדר שיא הגדלות יוצאים להארה של קטנות דקטנות), אחרי הניסים רוצים לחזור, זה היום שנופלים לקטנות. זו ההסתרה בתוך ההסתרה, פתאום לא רואים את ה', לא רואים כלום, אבל תמיד נשארת האמונה, זה סוד העטרה של הברית שמתגלית, זה סוד האמונה."

"אישה זו האמונה, אישה זו התפילה, "וַיָּבֹאוּ הָאֲנָשִׁים עַל הַנָּשִׁים" (שמות לה כב), האנשים הגיעו בשש בבוקר הנשים הגיעו בחמש בבוקר, הנשים מקדימות את הגברים."

"חנה זה חנה-כו, חנה- הויה, ה' התעבר בחנה, ה' מתעבר באישה ומתפלל מתוך האישה. ה' התפלל מתוך חנה, חנה הורידה את אור חנוכה, אור פסח, את אור ליל הסדר. היא אומרת "וְיִתֶּן עֹז לְמַלְכּוֹ וְיָרֵם קֶרֶן מְשִׁיחוֹ" (שמואל א ב י), עכשיו זה התגלות משיח בן דוד, היום זה התגלות משיח בן דוד, בשביעי של פסח מתגלה משיח בן דוד, ליל הסדר זה גילוי משיח בן יוסף ועכשיו זה התגלות משיח בן דוד, מחר בשקיעה ב- 7 בערב זה התגלות משיח בן דוד."

      שיעור הרב ברלנד צלמון 5 לעומר

"עכשיו משיח בן דוד מתגלה, עכשיו ע"י השירים, ע"י ספירת העומר משיח בן דוד מתגלה כי אפשר להמשיך את נשמת משיח בן דוד על ידי ספירת העומר. אומר הזוהר הקדוש בשמות שהמשיח יתגלה בארץ הגליל, אבל מקודם צריך לבוא חפציבה (זוהר חדש בשלח לך דף קעד), תבוא אישה בשם חפציבה תתקע בשופר והיא תעלה על הר העברים ותראה איילה. והאיילה תלך לפניה 3 שעות ויגיעו לקבר של משה רבינו והקבר יפתח ויבקע הסלע. משה יגיד איילה, איילת אהבים ויעלת חן, איילת השחר. איילת השחר זה השכינה, האיילה זה השכינה, והיא תשמע את השיעור של משה רבינו עד הבוקר, עד ותיקין, תפילת שחרית ונגיד הלל ומוסף. ואז על המקום ה' יוריד עוד שופר למשה, לפני כן ייפול לחפציבה שופר מהשמיים, בהר נבו בפיסגא יפול לה שופר מהשמיים, והיא תתקע תקיעה תרועה תקיעה עד שהיא תעיר את האיילה, והיא תלך אחריה עד הקבר של משה והקבר יבקע ויפתח, ומשה יתקע בשופר והאיילה תחכה בחוץ עד הבוקר. ואז ילכו יחד למערת המכפלה בחברון ,אברהם יצחק ויעקב, יפלו עוד 3 שופרות מהשמיים ויתקעו עוד פעם תרועה תקיעה תרועה יתקעו ויתקעו וילכו לאחר מכן לקבר רחל ויעירו אותה ויפול שופר חמישי מהשמיים."

מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א סופר את העומר – חמישה ימים לעומר

      ספירה 5 לעומר
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *