צור קשר עם הרב ברלנד
הרב גמליאל רבינוביץ במסירת שיעור

עדות מצמררת מפי הגה"צ הרב המקובל גמליאל רבינוביץ' – "הרב ברלנד שליט"א הוא אדם גדול מאוד"

מספר הרב יוסף פראנק שליט"א במילים הללו – "עכשיו, במירון פגשתי את הרה"צ המקובל ר' גמליאל רבינוביץ שליט"א.

מי שמכיר את ר גמליאל רבינוביץ' יודע שהוא מדבר ללא הקדמות, ישר ולעניין, וכך ישר שראה אותי הוא אמר לי תקשיב סיפור, ומיד החל לספר."

"לפני שנים כשעוד הייתי צעיר יצאו עלי פשקווילם בהם רשמו, 'גמליאל רבינוביץ שם רשעים ירקב', אפילו בלי ראשי תיבות. ועוד הוסיפו וכתבו שכל האמריקאיות מגיעות אלי (כי ידוע שבאמת ר' גמליאל הוא מקובל גדול מאוד, מפורסם בציבור וידוע שהרבה באים אליו לברכה) וה' ירחם מה שקרה אצלי בבית כתוצאה מזה. הם אפילו צירפו מספר טלפון ליצירת קשר והדגישו שאיסור גמור להגיע ל'קבלת קהל' בבתי."

"הפשקווילים היו פזורים על כל המדרגות, בכל בתי הכנסיות, למעשה אז בכלל עוד לא היה לי קבלת קהל, באו אלי רק כמה אנשים נו נו, אבל מאז הפשקווילים לא הפסיקו להגיע ולהגיע."

"ר' גמלאיל שליט"א הוסיף, עם זאת צריך מאוד להיזהר בזמן שמתעוררת מחלוקת, אפילו שזה קשה מאוד, צריך מאוד להיזהר לא להפוך להיות 'שונא ישראל'. נכון, זה אמנם קשה מאוד, עם זאת זה הדבר הכי חשוב. אני (מעיד ר' גמליאל שליט"א על עצמו) כשפרסמו נגדי את הפשקווילים מחלתי להם – אפילו שהיה לי קשה מאוד."

"ואז ר' גמליאל שליט"א סיים כשהוא אומר לי. אשריך (הרב יוסף פראנק) שיש לך כזה רבה, הרב ברלנד שליט"א, הוא אדם גדול מאוד, הוא אדם גדול. וזה שיש עליו את 'הנגדי' רק מעיד עליו שהוא יותר גדול – אין ספק בזה – העיקר להיזהר לא להפך להיות שונא ישראל.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְהוֹדִיעַ שֶׁכָּל קֹוֶיךָ • יום שושן פורים בצילו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יום שושן פורים זכינו לתפילת שחרית קריאת המגילה וקידוש פורים יחד עם הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *