צור קשר עם הרב ברלנד

הרב דוד שלום בצרי שליט"א: "לא מוחל לכל מי שמשקר בשמי דברים נגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א"

הרב דוד שלום בצרי שליט"א ראש "ישיבת השלום" בירושלים הכחיש בשיחה עם אחד מתלמידיו שדיבר נגד מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ואמר: "בשמי אומרים דברים כאלו? שקרנים. חס ושלום. אני לא מוחל להם"

אחד האברכים בכולל של הרב דוד שלום בצרי שליט"א ראש "ישיבת השלום" בירושלים שהינו "בן בית" אצל הרב בצרי, סיפר ל'קו המידע' של ברסלב על שיחה מעניינת שהיתה לו עם הרב בצרי על מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"הרב היה באמצע הכוונות המיוחדות של "פיטום הקטורת" בתפילת הנץ, ומאוד בער לי לשמוע את דעתו של הרב בצרי על כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הרב בצרי לא מכיר אותי כתלמיד של הרב ושל "שובו בנים" ולכן יכול היה חופשי להגיד לי בדיוק מה הוא חושב על הרב שליט"א".

"ניגשתי לרב ביחד עם אברך נוסף, ואמרתי לו ששמעתי שהרב בצרי מדבר נגד הרב ברלנד שליט"א. כל מי שיודע שכאשר הרב במרי באמצע הכוונות שום דבר לא מזיז אותו באמצע אבל פתאום הרב בצרי הסתובב לכיווני ושאל: "מה?, בשמי אומרים דברים כאלו? שקרנים. רשעים, מי דיבר ככה בשמי?" והתחיל לצעוק צעקות נוראיות. הרב בצרי שאל אותי: "אתה בטוח?", עניתי לו שזה מופיע באינטרנט, והרב בצרי אמר לי: "חס ושלום. אני לי לא מוחל להם".

"המתפללים במניין חשבו שהרב בצרי צועק עלי ולא הבינו מה קרה עד שסיפרתי להם. כולם מוזמנים להגיע למניין הזה בנץ ולשמוע מהמתפללים בדיוק מה היה".

פעם שנייה כשניגשתי לרב בצרי לדבר איתו בנושא היה כאשר סיימנו לימוד והסתיימה קבלת קהל וחיכיתי לו מחוץ לישיבה עם עוד שלוש בחורים. אמרתי לרב ששוב שמעתי שמדברים שוב דברים רעים על הרב ברלנד שליט"א בשם הרב בצרי. הרב כעס ואמר שוב: "אלו רשעים. שקרים. שקר וכזב".

הוא אמר לי שבדיוק אז פירסמו שהוא חלם חלום שקשור ליום העצמאות ומשיח, וגם זה שקר וכזב, ואמר שאנשים ממציאים דברים. אמרתי לרב בצרי שאנשים אומרים שהרב אולי חוזר בו כי הרב מפחד מהחסידים של "שובו בנים". והרב אמר: "ממה וממי אני מפחד?" הם רשעים. אני לא מוחל להם. הכל שקר וכזב"

האזינו:

      000 הרב דוד בצרי
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

נשבה ארון האלוקים • הלך לעולמו זקן מועצת חכמי התורה רבי שמעון בעדני זצוקללה"ה קווים לדמותו ועל הקשר לשובו בנים ולהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אבל גדול בכל תפוצות עם ישראל עם הוודע הבשורה המרה על הסתלקותו לגנזי מרומים של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *