צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ליאור גלזר מבקר את הרב אליעזר ברלנד שליט"א
הרב ליאור גלזר מבקר את הרב אליעזר ברלנד שליט"א

האזינו: הרב ליאור גלזר שליט"א מתלהב מביקורו אצל הרב ברלנד שליט"א

הרב ליאור גלזר שליט"א, מרצה בכיר בערכים, מי שאמון על החזרתם בתשובה של רבים ואשר התפרסם בדרשותיו חוצבות הלהבות, הגיע לביקור אצל מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א.  "אנחנו עדיין באורות גדולים, אי אפשר לתאר את האווירה, את האוויר הקדוש. כל המלונית של הדסה עין כרם בוערת באוויר, כאילו שהיא עלתה כמה טפחים מעל הקרקע. הרב ברלנד שליט"א ישב, כאשר כמה ספרים "היו פתוחים על השולחן, הוא הרים את העיניים וראינו ממש אור אלוקים שבקע מהם." תיאר הרב גלזר שליט"א את רשמיו מהביקור.
      מפעל-הפורמטיםהרב-גלזר-ליאור
"פעם נסענו למסור שיעור בחדרה ופשוט פחדתי להירדם בדרך, אז שמתי את השיעור של הרב ברלנד על לימוד תורה בעיון. תוך 5 דקות הרב עלה לטונים גבוהים מאוד, היה איתנו מורה לפיתוח קול שאמר כי זה ממש לא אנושי. אנחנו עוד עשינו הפסקה בדרך והרב בדיסק המשיך לצרוח באותו הטון ובאותו הגובה."
הרב ליאור גלזר שליט"א משלהב את הקהל בדרשותיו
הרב ליאור גלזר שליט"א משלהב את הקהל בדרשותיו
"כשנכנסתי היום לרב ברלנד שליט"א פשוט אין מילים, אתה רק יושב, שומע ומסתכל ונהנה. זה גבוה מעל גבוה, דבר שאי אפשר לשער ולתאר, איזו שמחה, איזו חדווה, הרבה גדולי ישראל למדו תורה בשמחה, אבל פה אתה רואה אדם ש- 24 שעות הוא בחדווה דאורייתא."
"הרב ממש מלאך, מחבר את כולם ביחד, אפילו המאבטחים ששם צוחקים ומתרגשים להיות לידו. אם היה אפשר היינו באים עם אוטובוסים, אך עקב האילוצים הגענו בחבורה מצומצמת. היו איתנו שניים שלא יכלו להיכנס. חשבתי שכאשר אצא החוצה הם יהיו בעצבות, אבל הם אמרו לי, 'עזוב, הרגשנו את האור מהקירות'. אם היו אומרים לי שאני הולך לפגוש את האדם המאושר בעולם לא הייתי מצפה לראות אדם כמו הרב ברלנד שליט"א, קל וחומר כשאנחנו יודעים את כל הייסורים והמחלות שעברו עליו."
"אומרים שאדם שלא למד תורה לא יכול להבין מהי תורה, אני אומר, בן אדם שלא ראה את הרב ברלנד, באמת, באמת, לא יכול להבין מה זה הרב ברלנד. אני יכול להגיד", אומר הרב גלזר שליט"א, "באמת עד הים הייתי מעריץ, אבל עם כל השיעורים והדרשות שלו ששמעתי לא הכרתי את הרב ברלנד. עד שאתה לא רואה את הפנים אתה לא יודע במה מדובר."
הרב אליעזר ברלנד שליט"א מארח את הרב ליאור גלזר ובני תורה נוספים
הרב אליעזר ברלנד שליט"א מארח את הרב ליאור גלזר ובני תורה נוספים
"אמרתי לרב ברלנד שראיתי שהוא היה מהראשונים שאמר שמי שמחזיק אינטרנט אין לו חלק לעולם הבא והרב ענה לי, 'אתה תראה שאנחנו נבער מהעולם את כל הטומאה. לא יישאר אייפון אחד בישראל, אנשים כבר מכירים את הטומאה הזו'."
"זקני פרדס כץ סיפרו לי שלפני 35 – 40 שנה הרב היה יושב ימים שלמים בתוך בוטקה קטנה שבבית- הכנסת של הלובים בקריית הרצוג ולומד תורה ללא הפסקה, ימים כלילות. עתה, כשהגענו לביקור הרב ברלנד שליט"א נתן שם הסכמה למישהו שמארגן תפילות בניגון בפרדס כץ ואמר לו בביטול מוחלט, תארגנו לי דירה ואני אבוא לעשות איתכם שבת בפרדס כץ. הרב ברלנד לא אומר לא, הוא מבוטל לגמרי. אחרי הגרטל הוא נתן את הכיפה למישהו שביקש. אחד אמר לו שיתקשר אליו, הרב ענה לו שיביא טלפון והוא יתקשר אליו עכשיו."

דברי הרב ליאור גלזר באדיבות קו ברסלב 02-800-8-800, מארה”ב 1-845-640-0007, מאירופה 4420-380-7-3333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *