צור קשר עם הרב ברלנד
הרב מרדכי אליהו
הרב מרדכי אליהו (צילום מסך מתוך יוטיוב)

הרב מרדכי אליהו זצ"ל גילה לפני פטירתו – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א והרב דב קוק שליט"א מעקבים את ביאת המשיח בכדי שעוד יהודים יזכו לחזור בתשובה

"את הסיפור הבא אודות הרשל"צ הרב מרדכי אליהו זצ"ל לפני פטירתו, שמעתי ממקורות מוסמכים מאוד. אשתו הרבנית צביה חנה אליהו תבדל"א שאלה אותו בהיותו על ערש דווי – הרי הבבא סלי הבטיח לכם שתזכו לראות משיח, והנה אנו רואים שאתם הולכים ונחלשים ומה יהיה עם הבטחתו של הבבא סלי?"

"ענה לה הרב זצ"ל: דעי לך שהקץ היה צריך לבוא ואכן הגיעה עת הגאולה, אולם מה אעשה ושני צדיקים מעכבים אותו מלבא? הם רוצים שעוד ועוד יהודים יזכו לחזור בתשובה, כי לאחר ביאת המשיח כבר לא יוכלו לחזור בתשובה ( "אין מקבלים גרים לימות המשיח", יבמות כד, ב; עבודה זרה ג, ב. ) כל אחד ישאר במעמדו ולפי זה יקבע גורלו."

"המשיכה ושאלה אותו הרבנית: מי הם שני הרבנים?" 

"ענה לה הרב הקדוש והמקובל זצ"ל: הרב דב קוק שליט"א מטבריה והגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א."

      33-40_OUT_025875777 - call_14

באדיבות קו המידע – 02-800-8800

ומזה יבין המשכיל וילמד מה הסיבה העיקרית בגינה מקבל על עצמו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ייסורים וביזיונות כה  רבים. ובמקום להיות כפוי טובה ולהרהר אחר הצדיק שליט"א יאזור חלציו ויתפלל להצלחתו של הרב אליעזר ברלנד בן עטיא – שהיא הצלחתנו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *