צור קשר עם הרב ברלנד

"במקום לחקור את האמת אתם חוקרים את הרב ברלנד שרוצה לקבל ביזיונות" – עוה"ד עמית חדד תוקף את חוקרי המשטרה

דרמה בבית המשפט בדיון להארכת מעצרו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

"למה אתה לא קורא לו רב?" תמהה העו"ד עמית חדד לאופי הפוגעני והמזלזל של חוקר המשטרה כלפי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אז, שלף עו"ד עמית חדד והציג לפני החוקר תעודת הסמכה לרבנות של הרב ברלנד שליט"א.

השיב חוקר המשטרה: "הוא אמר לי שהוא לא רב".

המשיך עו"ד עמית חדד: "הוא אומר לכם בּוֹבֶּה מַייסֶס (סיפורי סבתא) ואתם מאמינים לו", חשף העו"ד את בורות המשטרה שמתיימרת לחקור רב גדול בישראל ולא יודעת אפילו שהוא הוסמך לרבנות לפני עשרות שנים ע"י גדולי הדור שבאותו הזמן.

אז שלף עוה"ד עמית חדד מכתב מהראשון לציון, הרב הראשי לישראל מאותה תקופה, הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בו רואים אישור רשמי לפיו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הוסמך לרבנות כבר לפני עשרות שנים ע"י גדולי ישראל.

אז, המשיך עו"ד עמית חדד ושאל: "האם אתה יודע שהרב עובדיה יוסף זצוק"ל ביקש מהרב ברלנד לעשות פידיון נפש לאשתו של הרב עובדיה יוסף?"

המשטרה: "לא"

עו"ד חדד: "אתה מכיר את המסמך הזה"? העו"ד שולף עוד מכתב בו הרב עובדיה יוסף מבקש מהרב ברלנד לפעול לרפואת אשתו.

המשטרה: לא ראיתי את המסמך הזה.

עו"ד חדד: "הרב לא אומר לכם את האמת (כידוע, ע"פ פסק הלכה מותר לשקר עבור ענווה וקבלת בזיונות) ובמקום לחקור את האמת אתם חוקרים את הרב!"

"האם אתה יודע שבכתבה בעיתון שפורסמה לפני כשנתיים פורסם בעיתון וצוטט שהרב עובדיה יוסף זצוק"ל אמר, "בדור שלנו מי שיודע לעשות פידיון זה רבי אליעזר ברלנד."

עו"ד חדד: "אתה מכיר את זה שבשנת 1978 הרב ברלנד חתם על מסמך עם הבבא סאלי?"

המשטרה: "לא מכיר את המסמך".

אז, אמר עוה"ד עמית חדד את משפט המפתח שאמור לעמוד לנגד משטרת ישראל בבואם להתייחס אל המקרה של הרב ברלנד שליט"א.

עוה"ד עמית חדד: "אדם בן 82 בסגנונו (הרוחני) של הרב ברלנד ומטבעו, מה שיוצא לו מהפה מול האמת זה לא תמיד אותו דבר, זה אדם שרוצה לקחת לעצמו ביזיונות ויש לו נפש אחרת. והמשטרה צריכה לחקור ולא להאמין לו לכל דבר."

בית המשפט: "איני מומחה בתורת הנפש".

למעשה, עוה"ד חדד התפלא בפני בית הדין לגבי ההתנהלות החובבנית של משטרת ישראל והפרקליטות בנושא הרב ברלנד שליט"א. עוה"ד אמר את מה שרבבות בישראל הבינו במהלך השישים שנה האחרונות. כשבאים להתנהל מול צדיק אמת כהרב ברלנד ההתנהלות חייבת להיות אחרת, הרי הצדיק לא מחפש כבוד בעולם הזה, או הכרה מצד הציבור. להפך, הצדיק מחפש את רצונו של השם יתברך, ולזה מגיע העובד השם רק לאחר שהוא מנקה עצמו מכל רצון לכבוד עצמי ולהגדלות חיצונית. אז, הוא יכול לשקף את רצון השם בעולם מבלי להוסיף את דעתו.

יפה לראות שעוה"ד עמית חדד קלע ממש לנקודה שמעוותת את ההתנהלות של המשטרה והפרקליטות בנושא הרב ברלנד שליט"א. בעוד החוקרים מנסים לדחוק ברב ברלנד, וחושבים שמגיעים לאיזו הצלחה בחקירות מולו, כשלמעשה הרב ברלנד משתמש בהם ככלי למשוך על עצמו עוד ביזיונות ועד כלים להסרת הישות (ביטול לאינסוף), וכן מיתוק הגזירות מעל עם ישראל וקירוב הגאולה.

לעיל – מכתב תמיכה מאת הרב שמואל הלוי וואזנר, מחבר שו"ת "שבט הלוי" וחידושי "שבט הלוי" על הש"ס ועל התורה. כיהן כאב"ד ומרא דאתרא בשכונת זיכרון מאיר, וראש ישיבת חכמי לובלין בבני ברק. כונה בפי רבים בציבור החסידי "פוסק הדור" – שמצטרף יחד עם גדולי הדור (ככתוב במכתב) לתמוך בכ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, במפעל האדיר להחזרה בתשובה של רבבות בישראל.

בשלב זה של הדיון ממשיך עוה"ד עמית חדד להראות את הטעויות הפטאליות של משטרת ישראל מול הרב ברלנד שליט"א. עוה"ד חדד ציטט מהרב הראשי לישראל, הראשון לציון, הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל שבו כתוב: "בדור שלנו מי שיודע לעשות פדיון נפש זה הרב אליעזר ברלנד". אם לא די בעדותו של גדול הפוסקים מאז קום המדינה, הרב עובדיה יוסף, עוה"ד עמית חדד הציג את המסמך החתום ע"י הרב עובדיה, יחד עם חתימתו של המקובל האלוקי, הרב ישראל אבוחצירא זצ"ל, הבאבא סאלי זי"ע.

במסמכים אותנטיים אלו גילה עוה"ד עמית חדד כי לרב ברלנד שליט"א יש למעשה פסק הלכה וסמכות הלכתית המוכרת ע"י גדולי הדור לעריכת פדיונות נפש, וכל ניסיון לטעון אחרת הוא מנוגד לתורת ישראל.

יש לציין שעבור אלפים שנושעו מברכותיו ומפדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א, הרב ברלנד התפרסם כבר מזמן למומחה בדבר (כפי שהתפרסמו סרטונים ומכתבים עם מאות שנושעו מפדיון הנפש של הרב ברלנד) ואין לו כל צורך להצטדק או להביא הוכחות לכך. אך, כמו שציינו למעלה, הרב ברלנד לא יאמר זאת לעולם על עצמו, להפך, הרב ברלנד רק ינסה לבלבל את מי שמסתפק בכך ויביא על צמו עוד ועוד ביזיונות. 

עדויות מייצגות מכל חתך הציבור על אנשים שנושעו מברכתו ופדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *