צור קשר עם הרב ברלנד
הרב שטרן שליט"א והרב ברלנד שליט"א בנישואי בן הרב שטרן
הרב שטרן שליט"א והרב ברלנד שליט"א בנישואי בן הרב שטרן

האזינו: על המטוס בדרך לאומן – דברי הרב שטרן אודות הנסיעה הקדושה לציון רבי נחמן

"אנחנו במטוס בדרך לרבנו באומן ומקווים שרבינו הזמין אותנו להגיע בשלום." פותח הרב שמואל שטרן שליט"א, ראש מוסדות 'נחלי נצח'. "רבינו הקדוש אמר שבר"ה הוא יכול לפעול דברים שהוא לא יכול לפעול בכל השנה. רבינו אומר תורה על אלישע איש האלוקים שכאשר התקבצו אצלו הוא נקרא 'איש האלוקים', כי כשבאים לרב'ה ציבור גדול אז הרב'ה יכול לפעול פעולות נוראות. כ"א שמגיע לאומן לרב'ה זה דבר עצום ונורא."
"רבי נחמן אמר, 'לא מבעיא אתם צריכים לי, אלא כל העולם צריך לי'. לא מבעיא ליהודים, אלא אפילו לגויים הרב'ה פועל ישועות בכדי שיהיה שלום בעולם. ומה שמקובל אצל אנשי שלומנו שהרב'ה מעביר בדין את מי שמגיע אליו כבר ביום הראשון של ר"ה וכמובן שמדובר פה בתוספת קדושה שמקבלים בלילה הראשון בכדי להמשיך זאת לכל ימי ראש השנה."
      מפעל-הפורמטיםהרב-שטרן-משדי-התעופה
"רבינו אומר שבר"ה מתקבצים שלושה ראשים: 1. באים לצדיק שנקרא ראש 2. ראש השנה שנקרא ראש 3. האדם שמגיע נקרא ראש. כל שלושת הראשים מתחברים וע"י כך פועלים את כל מה שצריכים. שנזכה לבראשית טובה ע"י שמגיעים לראש בית לנו ולכל עם ישראל, לשנה טובה ומתוקה ולחתימה טובה." עד כאן דברי הרב שמואל שטרן שליט"א.

הראיון באדיבות קו ברסלב העולמי 02-800-8-800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *