צור קשר עם הרב ברלנד
הרב שמעון פרץ שליט"א בדרך לאומן - כולנו מחכים שהרב ברלנד יגיע לאומן ויצבע אותה בלבן
הרב שמעון פרץ שליט"א בדרך לאומן - כולנו מחכים שהרב ברלנד יגיע לאומן ויצבע אותה בלבן

האזינו למזכה הרבים הרב שמעון פרץ שליט"א בשדה התעופה – "הרב ברלנד הולך להרים את כל התפילות באומן"

"אנחנו כרגע בשדה התעופה ונשמעה פה שמועה (שבינתיים התאמתה), בבחינת 'קול קורא במדבר', לפיה מורינו ורבינו עטרת ראשינו הרב ברלנד בן עטיא הולך לצבוע את העיר אומן בלבן. הרב ברלנד הולך להרים את כל התפילות ואני בטוח שכשהוא יגיע לאומן יהיה חיבור של נשמות מאוד גדולות. יש לו אהבה גדולה לעם ישראל וגם השם שלו מרמז על זה – אליעזר, עזר, 'שהשם היה בעזרי', שהשם יהיה בעזרו ויבוא לאומן בעז"ה." הרב שמעון פרץ שליט"א בדיבורים מחממי לב בדרך לאומן, כיסופים לצדיק.
      מפעל-הפורמטיםהרב-שמעון-פרץ-משדה-התעופה
"אני מברך אותו שכל שונאיו יפלו תחתיו, הוא צדיק יסוד עולם. כל משפחתי מאוד אוהבת אותו ובפרט בני שיחי', לי עצמי יש קשר מאוד הדוק עם הרב ברלנד שליט"א מאז שפגשתי אותו באומן לפני 24 שנה, אני זוכר את החיבוק שלו ואת הנשיקה שנישק אותי. אני אוהב אותו אהבה מאוד גדולה שהקב"ה ייתן לו ולכל בית ישראל שפע גדול ושנה טובה."
"אני שמח מאוד שהרב מגיע לאומן, זו זכות גדולה מאוד לתלמידים שנוסעים איתו. הרב ברלנד יגיע לאומן ויצבע אותה בלבן, בשלג, התפילות בוודאי יעלו ורבינו הקדוש ישמח מאוד, אני בטוח בזה."

הראיון באדיבות קו ברסלב העולמי 02-800-8-800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *