צור קשר עם הרב ברלנד

חג ראשון של סוכות עם הרב ברלנד שליט"א

סיכום החג הראשון של סוכות עם מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ם בערב החג, בשעה 18:24 יצא מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לסוכה המרכזית והמפוארת ברחוב החומה השלישית. לאחר תפילת מנחה, ושירת "עוצה עצה" החלה תפילת החג בניגון המיוחד שנוהגים לשיר לפני "ברכו". לאחר תפילת החג, אמרו את "התיקון הכללי", והרב שליט"א מסר שיעור במשך מספר דקות ובשעה 19:15 שב למעונו.

בבוקר נכנס הרב שליט"א לאולם התפילות בשעה 04:30 ומסר שיעור בדף היומי במשך 22 דקות במסכת קינים. בשעה 05:10 החלו באמירת זמירות הבוקר, ובשעה 05:22 החלו בתפילת שחרית.

בשעה 07:11 לאחר חזרת הש"ץ נכנס הרב שליט"א ליטול לולב בסוכת ביתו ושהה שם 12 דקות. בשעה 07:24 שב לאמירת הלל עם הציבור, ושירת "בצאת ישראל מממצרים" הודו לה' עם כל הניגונים, כשהלולב של הרב שליט"א עובר בין הציבור לנענועים כמו שנהוג בחצרות האדמו"רים.

הלל ארך כ-50 דקות, לדוד ה', הושענא, מוסף של שלוש רגלים, אנעים זמירות, ובסיומם שיעור קצר של כדקה וחצי, ונכנס לביתו בשעה 09:05. סך הכל שהה הרב שליט"א עם הציבור כארבע וחצי שעות בבוקר חג הסוכות

בצהריים נכנס הרב שליט"א לתפילת מנחה ולאחר תפילת ערבית אמרו יחד את 15 שיר המעלות פסוק בפסוק כפי שנוהגים לומר כל ימי החג. בשעה 19:55 חזר הרב שליט"א לביתו, כאשר בסף הכל זכה הציבור להיות עם הרב שליט"א כשש וחצי שעות.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אמר תיקון הכללי וניצל מירי ישיר של טיל נ"ט לעבר הטנק • ראיון עם נהג טנק מעזה

"תגיד תיקון הכללי אחד שווה את הכל! תיקון הכללי אחד שווה יותר מאלף חרבות ומאלף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *