צור קשר עם הרב ברלנד
צלם: אביר סולטן - באדיבות דובר צה"ל - חייל גולני ברמת הגולן
צלם: אביר סולטן - באדיבות דובר צה"ל - חייל גולני ברמת הגולן

צפו: חייל גולני מבקש שהרב ברלנד בטלפון שיתפלל עליו – חשיבות העצרת בחברון

עקב התכוננות מצה"ל למבצע צבאי בעזה, חייל מחטיבת גולני התקשר לצדיק הדור הרב אליעזר ברלנד שליט"א לבקש ברכה עבורו עבור החטיבה, הצבא, וכל עם ישראל.

כזכור, בחג החנוכה אמר כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כי יש גזירה קשה על עם ישראל. אלו דבריו שם, "המצב הנורא ואיום בו כל עם ישראל נמצא בסכנת נפשות וכל אזרחי ישראל נמצאים תחת איום של מטר טילים. אחרי שירו 400 טילים על הערים אשקלון, באר שבע, נתיבות, אופקים ושדרות, עכשיו נערכים לאלפי אלפי טילים שיגיעו עד תל אביב וירושלים. ואין לנו שום אפשרות לעצור את זה משום שכל העולם נגדנו, הם יכולים לשגר 10 אלף טילים ואנחנו רק אחד ויגידו שאנחנו התוקפן והם הקורבן. יגידו שאנחנו התחלנו והם רק מתגוננים." הוסף הרב שליט"א ואמר שם, "רק תהילים יכולים לעצור טילים – שום צה"ל, שום נשק, שום טנקים, שום פטריוטים ושם כיפת הירדן לא יכולים לעצור את הטילים. רק התהילים שיגידו בעצרת הזו יעצרו את הטילים, ובזכות זה כולם יאריכו ימים כמו יצחק, בזכות שישתתפו בעצרת הזו." 

מורינו הרב ברלנד שליט"א הוסיף ואמר שיש שתי אפשרויות להמתקת הדינים וביטול הגזירות. הראשונה היא שהעם יתעורר ויבטל את הגזירה, או שהצדיק חו"ש יצטרך להסתלק בכדי לבטלם. לכן, מאז דברי הרב שליט"א התעוררו רבים לתפילות בכדי שהצדיק יאריך ימים בבריאות ושלא תפרוץ מלחמה קשה בישראל.

במשך השנים ראינו שבכל פעם שמורינו הרב ברלנד שליט"א ביקש לערוך עצרת תפילה, המטרה הייתה בכדי לבטל אינתיפאדה או מלחמה. לאחר עצרת התפילה שנערכה בחנוכה אמר הרב שליט"א שדחינו את הגזירה עד א' בניסן. לפני שבועיים פרסמנו שהטילים באמת הגיעו עד לת"א כמו שמורינו הרב ברלנד התריע ואמר. 

והנה, חייל מחטיבת גולני התקשר אל מורינו הרב ברלנד שליט"א בכדי לבקש ברכה להצלחה בפעילות בעזה. מורינו הרב ברלנד ענה לו ואמר (כמו שרואים בהקלטה), "עכשיו אומרים תיקון הכללי בכדי שלא יהרג ולא יפצע שום חייל". בנוסף הרב אמר שעד פסח שכל ימי חמישי יהיו ימי צום לביטול הגזירה.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *