צור קשר עם הרב ברלנד
מחלוקת קרח - האדמה פתחה פיה

חזק: חסיד ויז'ניץ מבני ברק מספר מה עשתה לו המחלוקת על הרב ברלנד שליט"א – פרשת קרח – הצביעות של התקשורת

פרשת קרח מספרת על המחלוקת הקשה של קרח ועדתו על משה רבינו. לפי גדולי החסידות המחלוקת הזו חזרה ולבשה פנים כמעט בכל דור מאז ועד היום. לצערנו, גם בדורנו אנו חוזרת אש המחלוקת ומכלה כל חלקה טובה, ובעיקר עומדת המחלוקת על הצדיק האמת של הדור. הנה מספר דברים שאמר חסיד מבני ברק על מה שעשתה לו המחלוקת על הצדיק האמת, הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

הסיפור התרחש, אמנם בזמן פרשת קרח תשע"ח, אך אנו מרגישים חובה להזכיר קצת מתוקף המחלוקת המרושעת כנגד כ"ק, מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הרי כל המחלוקת מונעת ע"י רבנים אינטרסנטיים מסויימים מתוך ברסלב, שעויינים את הרב ברלנד שליט"א כבר עשרות שנים. אותם "רבנים" יצאו כנגד הרב שליט"א בלי בדיקה הלכתית כדת וכדין.

מה שבאמת מרתיח בכל הסיפור הנורא הזה הוא, שהאתרים ידעו לקפוץ על המדורה כמוצאי שלל רב ופרסמו שקרים בקול רעש גדול. ואילו כעת, בזמן שהתפרסם בכל חוצות העיר שיש בי"ד בעל קונצנזוס רחב של כל בתי הדין החרדים הגדולים, ובהסמכת רבנים ניטרליים רבים, אותם האתרים נמנעים במכוון מלפרסם את המכתב העדכני. 

די לצביעות!!

פסק הדין של גדולי בתי הדין קורא חד משמעית להפסיק את המחלוקת כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

אנו חוזרים לסיפור של אותו החסיד ויז'ניץ

"כמידי יום הוצאתי את הדואר מהתיבה שלי רק שלצערי, ה"י, הפעם מצאתי בנוסף פַּשְׂקֶוויל נגד הרב ברלנד שליט"א. היו חתומים עליו רבנים מסוימים, אך בהחלט אי אפשר לדעת אם חתימתם היא אמת או לא." 

      מה עושה המחלוקת

הדבר הזכיר לי את המקרה המפורסם מהעת האחרונה בו תקפה אישה מחוצפת יהודי שזיכה את הרבים בהנחת תפילין, ביזתה אותו וצעקה עליו, אך ראו זה פלא, מאז רק יותר אנשים התחזקו בהנחת תפילין. כך גם עם הרב ברלנד שליט"א, לפני שנחשפתי לדברי הבלע של רודפי הרב ברלנד בכלל לא הכרתי אותו ופתאום אמרתי לעצמי בא נתבונן על מה כל הרעש."

"השגתי את פרטי קו המידע של הרב ברלנד שליט"א ובעדכון הראשון שמעתי שהרב התפלל שחרית 4 שעות רצופות עם הציבור כולו. עדכון שני הודיע על שיעור בקצות החושן עם הרב ברלנד. ואילו, כשהתקשרתי לקו של חולקי הרב שמעתי בדיוק ההפך, רק דיבורי נאצה והכפשות נגד הרב ותלמידיו. הלשון הרע בקו הרודפים לא מפסיק אף פעם."

"כאחד שגר בבני ברק מעולם לא ראיתי שהרבנים יצאו כנגדו, ואילו החתומים על המכתב הנם רבנים שמעולם לא נתקלתי בשמם, כל אחד נעשה לרב בעיני עצמו. אנו נמצאים בפרשת קרח וכנראה שיש התעוררות של עדת קרח שיוצאת מהאדמה לצעוק, אך מי שמעורר מחלוקת כנראה יצטרך לתת על זה את הדין."

דברי החסיד באדיבות קו ברסלב העולמי 02-800-8-800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *