צור קשר עם הרב ברלנד

יארצייט האר"י הקדוש – דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א: צפו

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בדברי קודש לכבוד ההילולה,של האר"י הקדוש זצוק"ל, בעל המזוזות הרב משה בן טוב ורבי חיים עוזר גרודזנסקי.

"היום גם ההילולה של רבי חיים עוזר גרודזנסקי זצ"ל", מגדולי התורה בליטא בתקופה שקדמה לשואה, (ט' באלול תרכ"ג, 24 באוגוסט 1863 – ה' באב ת"ש, 9 באוגוסט 1940)

"ושל בעל המזוזות." הרב משה בן טוב, היה ראש "מוסדות דור ודור", (ה'תר"ץ, 1930 – ה' באב ה'תש"ע, 16 ביולי 2010), "הוא היה רואה דרך המזוזות מה שעובר על כל אחד."

"היום יש יארצייט"ים של המון צדיקים, ובפרט האר"י הקדוש" – רבי יצחק בן שלמה לוריא זצ"ל (ה'רצ"ד, 1534 – ה' באב ה'של"ב, 25 ביולי 1572) הוא גדול מקובלי צפת במאה ה־16."

"האר"י היה יכול להחיות מתים, לכן עכשיו ביארצייט שלו כולם יכולים להחיות מתים. כול אחד יכול לקבל את הכוח להחיות מתים, בתנאי שיצא מתאוות האכילה. לא צריך לצום, העיקר לאכול בקדושה, ואז אדם יוכל להחזיר את כול העולם בתשובה."

"בועז מרמז על השכל ורות על התפילה, בועז אומר לרות שלא להפחית שום אות בתפילה. אם אדם לא יפחית שום אות בתפילה הוא יוכל להחיות את כול המתים שבעולם, להביא את הגאולה השלימה, להוריד בית המקדש של אש במהרה בימינו אמן."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *