צור קשר עם הרב ברלנד

"כבר התייאשתי, הגעתי לרב ברלנד וזכיתי במיליונים" – סיפור ההתקרבות המדהים של יוסי נפתלי

תבטיח שאתה נוסע לאומן וכבר תראה ישועה

הרב יוסי נפתלי, העסקן המקורב מאוד אל מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בסיפור ההתקרבות המרגש שלו.

הרב יוסי נפתלי פעל ופועל רבות לכול ענייניו של הרב שליט"א בארץ ובעולם, כאשר הוא אמון, בהוראת מורינו הרב ברלנד שליט"א, על הקמת הפרוייקט הענק של מרכז ברסלב 'שובו בנים' במיאמי.  היה ליוסי קשה מאוד לשתף את העולם בסיפורו הכ"כ אישי, רק אחרי שהבין שהרבה אנשים בעולם צמאים לדעת עד כמה ההתקרבות לצדיק פועלת ישועות – הוא התרצה ונפתח.

אלה דבריו:

"אני עם הרב מאז 2008, 11 שנה בדיוק. הייתי באמת נשוי לגויות, הייתי גר פה במיאמי בסאוט ביץ."

"יום אחד החלטתי שאני מפסיק עם הגויות האלה, והנה אחרי 40 יום הכרתי את אשתי, ב"ה בחורה לתפארת. התחתנו, וכשהתחתנו התחלתי כזה לשמור שבת. באותו זמן היה לי שותף שנשוי לגויה, הוא לא קיבל את זה שאני רוצה לשמור שבת, והיו לנו הרבה מריבות ומחלוקות."

"אחרי כמה חודשים אמרתי לאשתי בואי נסע לארץ, נסענו לחנוכה לארץ, היינו עם הקטנה שנולדה לנו. הייתי כבר שנה בתשובה, אבל תשובה כזו, רק שומר שבת."

"הגעתי לכותל, הייתי במשבר בגלל השותף, לא מצאתי מקום חניה, בן דוד שלי אמר לי שהוא ישים לי בטלפון איזה אברך. הוא שם לי את הרב משה כהן שהכניס אותי לכותל. אז הוא התחיל לנדנד לי על ברסלב ועל אומן. אמרתי לו, תקשיב, זה לא בשבילי אני ספרדי, לא מעניין אותי אומן, לא מעניין אותי ברסלב, זה לא אני."

"אמר לי, יש לך בעיה בא אני אקח אותך לישיבה שלנו פה, בא תראה, היה נס אשתי הסכימה, אמרה לי תיסע. היא חכתה עם אימא שלי והבת בכותל ואני הלכתי עם משה. הוא הראה לי את הישיבה, העלה אותי לגג, נתן לי לעשות תיקון הכללי, זה היה 4 אחה"צ." 

"אני לא אשכח את זה, הייתה רוח של ירושלים, אני עושה תיקון הכללי ומתחיל לבכות, לא מבין מה קורה לי – אני עף. אומר לי, אמרתי לך – זה ברסלב."

"עניתי לו: אבל, אני לא מקבל את זה, אנחנו ספרדים. נפתחתי אליו, ספרתי לו את הסיפור עם השותף שלי. אמר לי, שמע יש לי רב, הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אני אקח אותך אליו לחומה השלישית."

"זה היה לפני 11 שנה, ב- 2008, אמר לי, הוא יסתדר לך את כל העניינים. איזה יסדר, היום יש נפילה באמריקה, בזמנו הייתה נפילה, עניתי לו. מי ישלם לי כסף, אני צריך כסף לצאת מהביזנס, אני מוכן לתת את הביזנס בחינם."

"הגעתי למצב שאני עם שותף שנשוי לגויה והוא כל היום מתנכל לי, הוא עושה לך דווקא כי אני חוזר בתשובה. היה לי קשה לקבל את זה, לא הבנו מה זה ברסלב וביזיונות באותה תקופה, היינו ברתחה."

"הוא מתקשר אלי ואומר לי שהרב מחכה לראות אותי למחרת בשמונה. הגעתי, הרב עומד לי ככה.., מסתובב, אומר לי – 'וואו, וואו, וואו, כמה זמן חיכיתי לך יוסי, יוסי, יוסי, אהוב שלי'."

"?לא הבנתי מה הוא רוצה, אמרתי – מה יש לו? הוא לא נורמלי? שאלתי, אפשר לשבת, אמר לי – לא, אני יודע את הבעיה שלך. לקח את הדף הצהוב שלו והתחיל לכתוב לי תפילה – 'תגיד את זה, ואם תבטיח שאתה נוסע לאומן אני מוכר לך את החברה, יהיה לך כסף לצאת מהחברה'."

"רגע, תן לי להסביר לך, אני לא צריך שתסביר לי, תבטיח לי שתגיע לאומן. אמרתי, אולי בראש השנה, אמר לי, לא, לא, לא. זה היה חנוכה, אמר לי – ר"ח ניסן אתה נוסע לאומן. אמרתי, ומה יהיה? אם אתה הולך לאומן וקורא את התפילה הזו אתה מגיע למיאמי והחברה שלך מכורה – יהיה לך רווח של כמה מיליונים ."

"יצאתי ואמרתי, איזה רב זה, אפילו לא נתנו לי לשבת שם. הכול בעמידה, לא הבנתי מה הוא אומר."

"שבוע הייתי בארץ, נגמר השבוע, עלינו למטוס, הגענו לינו ג'רסי, בטיסת המשך למיאמי. איך שמגיעים לניו ג'רסי פתחתי את הטל' וקבלתי מכתב. אדון נפתלי מדבר העו"ד של השותף שלך, הוא שם כך וכך מיליונים."

"מיד אחרי אומן, הרב אמר לי – רק תבטיח שאתה נוסע לאומן, ברגע שאתה נוחת במיאמי החברה שלך מכורה. רק נחתתי בניו ג'רסי והיא הייתה מכורה, אני רציתי לתת את החברה במתנה, לא יכולתי יותר לקום בבוקר. הנה אשתי עדה, אמרתי אני לא יכול לחיות עם הבן אדם הזה – הוא הורס לי את החיים, זה לא פשוט."

"התקשרתי לרב, אמרתי לו – אתה הרב שלי, אתה הצלת אותי, לא משנה שאחרי זה חטפתי שלש שנים של ביזיונות. אחרי זה היו עוד עליות, היו עוד ירידות, הצדיק רק רוצה שנהיה בענווה, לא מעניין אותו כסף, לא מעניין אותו כלום. אל תתגאה – אתה לא עושה כלום."

"זכינו להבין שהצדיק פועל בצורה כזו שאתה לא עושה כלום – לא פתחתי את הברסלב הזה, אני סתם התייאשתי – אני אומר לך את האמת. אני הייתי בייאוש – כשהגעתי לייאוש כזה גדול הגיעה הישועה."

"לא האמנתי במה שהרב אומר – אתה מבין?"

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *