צור קשר עם הרב ברלנד

"יש אנשים שכבר מזמן איבדו את העולם שלהם, כל אלה יתנו את הדין" – הגאון הרב יעקב שכנזי שליט"א על שיטות הבלע של רודפי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מסע הבלע השטני המתנהל אחר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נמשך. לאחר שניסו רודפי הצדיק פעמים רבות בעבר לדובב אנשי אמת בכדי שיאמרו דברי שקר, עלו רשעים אלו מדרגה. לא מזמן פרסמנו את דברי האדמו"ר הצדיק מסלונים שהזהיר רודפים נוראיים אלו לחדול ממעשיהם, קריאה המצטרפת לרבות אחרות, מגיע כעת תורו של הרב יעקב שכנזי שליט"א, מגדולי הדור הספרדים, להתריע מפני רשעותם של אלו.  
      aud-20160916-wa0005

הגאון הרב יעקב שכנזי, מו"צ העדה החרדית הספרדית ורב שכונת בית ישראל בי-ם עה"ק מוסר את דבריו לאחר שאנשים רעים השתמשו ועיוותו אותם בכדי לרדוף ולהשמיץ את כבוד התורה ולומדיה. "צר לי מאוד על מה שראיתי ושמעתי, שבצורה מאוד מאוד מרושעת הקליטו את מה שדיברתי, כאשר אני בתמימות מדבר על ליבו של אותו אחד (נ.ש,) שנשמע לי כאדם מסכן, שהציג את עצמו כאדם שרודפים אותו וניסיתי לרצות אותו בכל מיני דרכים." התמונה העולה מדבריו של הרה"ח הרב שכנזי שליט"א היא מדהימה ומעוררת בחילה ופלצות. מדובר פה בחבורה שטנית שלא בוחלת בשום אמצעי בכדי להכפיש את צדיק האמת, אפילו במחיר של איבוד נשמתם ועקירתם מעץ החיים. 

"חלילה וחס שאמרתי דברים כאלה, הם סילפו את דברי. אני מכיר את הגה"צ הרב ברלנד שליט"א שנים רבות, בכל פעם שאני נזכר בו אני מתפעל מגודל ידיעותיו בתורה ומעומק תורתו. נכנסתי אליו פעמיים ובכל פעם הוא תפש אותי שעתיים, על שאלה אחת הוא עיקב אותי שעתיים בתוך חדרו תוך שהוא פותח ספרים ללא הרף. הפלא, שהוא היה פותח את הספר בדיוק במקום שצריך, כאילו שהוא הכין את זה מראש וזאת למרות שלא ידע כלל מה אני עומד לשאול אותו. לכן, אי אפשר להאמין לדברים כאלה על איש אלוקים קדוש. בפרט התלמידים שלו עדיני הנפש שהלכו בדרכיו, הוציא אותם ממש, 'יקר מזולל', והעמיד קהילה לתפארת. אני מכיר אותם."

"אילו הייתי יודע שהוא מדבר על קהילתו של הרב ברלנד ודאי שלא הייתי אומר דבר הכי קטן. בסך הכל איך אותם משמיצים רשעים הגיעו לכותרות האלה." פונה כעת הרב יעקב שכנזי שליט"א לבאר את שיטות הפעולה הנבזיות של רודפי הרב שליט"א. "הוא אמר לי (נ.ש) שהרביצו לו, אמרתי לו: מה אתה רוצה, שירביצו לי? מהמילים האלה הם עשו כותרות – הם שופכי דמים – חלילה וחס, מעולם לא אמרתי את הדברים הללו. תלמידי הרב ברלנד שליט"א הם טובים ויראי שמיים, יושבים ועוסקים בתורה, יש להם ידע גדול בתורה."

"אני איש ציבור ואדם עסוק, כאשר הבעיות האחרונות משכחות את הראשונות. באותו הרגע ששאלו אותי עם חתמתי יחד עם רבנים אחרים על עצומה ומכתב תמיכה בעד הרב ברלנד שליט"א עניתי בשלילה, שכחתי שזה אומנם קרה. כעת שהמכתב לפני אני נזכר ואכן חתמתי עליו ליד הרב שלום ארוש שליט"א. ואמת, יציב ונכון, הרמב"ם פוסק שכל המבזה תלמידי חכמים אין לו חלק לעולם הבא, ולא חרבה ירושלים אלא על שביזו בה תלמידי חכמים. לכן, מי שמדבר על הרב הוא נכנס לתוך הקטגוריה של מבזה תלמידי חכמים, אוי לו ואוי לנפשו."

"יש אנשים שכבר מזמן איבדו את העולם שלהם ואין להם מה להפסיד, הם משמיצים ומדברים. למה הם פנו לערכאות? למה הרב שליט"א צריך לשבת בבית כלא?! כל אלה יתנו את הדין ובפרט שאנו עומדים לפני ראש השנה. ואני רוצה לבקש סליחה ומחילה וכפרה מכל התלמידים של הרב ברלנד שליט"א, וכמו שאני מבהיר – לא היו דברים מעולם, הדברים הוצאו מהקשרם האמתי ואני מקווה שהם יאמרו בפה מלא שהם מוחלים לי ."

"המגמה המרושעת הזו להפיל רבנים ע"י שמקליטים אותם היא אסורה ע"פ התורה. ואותו אדם (נ.ש) שהקליט אותי מבלי לבקש רשות, עליו כתוב 'אל תחרוש על רעך רעה והוא יושב לבטח איתך'. אני מדבר איתו בתמימות במגמה של פיוס והוא ברשעות מסלף את הדברים. גם אותו אחד שמפרסם באינטרנט פרסם זאת בצורה לא נכונה ולא מדויקת, בלשון המעטה. ובעז"ה נזכה לראות בביאת גואל צדק, שהרב יצא מבית הכלא וימשיך להנהיג את קהילתו כימי עולם וכשנים קדמוניות."

באדיבות קו המידע 02-8008800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *