צור קשר עם הרב ברלנד

"כי בנפשי הדבר, הרב נמצא בסכנת מוות ממש" – קריאתו של הרב ברלנד להגיע לכנס ההתעוררות בחברון

כפי שהבאנו את דברי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אודות עצרת ההתעוררות החשובה מאן כמוה בחברון. שם הזכרנו את דברי הרב אודות  חשיבות ומעלת ההגעה לכנס, "שכזה כנס עוד לא היה מבריאת העולם, אור החנוכה, אור שבעת הימים שלפני בריאת העולם, האור של ש"ע ריבוא נהורין שהיו בחווה (אשת אדם הראשון)."
אנו ממשיכים ומביאים את קריאתו הנרגשת והחד משמעית של מורינו הרב ברלנד בחשיבות ההגעה לכנס. אלה דברי הצדיק. 

"הרב בא להודיע כאן שיש כנס התעוררות בחברון אחרי הנר השמיני. שכולם ידליקו את הנר ואח"כ ייסעו כולם לחברון ב- 24:00 (חצות) בלילה, עד 2:30 יגמרו ספר תהלים ליד מערת המכפלה. לאחר מכן יאמרו את ה'תיקון הכללי' ויחזרו לירושלים."
ממשיך הגה"צ הרב ברלנד ואומר, "הרב מבקש מכולם שיגיעו לכנס ההתעוררות כי בנפשי הדבר, הרב נמצא בסכנת מוות ממש, לכן חייבים לבא לכנס בלי יוצא מהכלל. מכל החוגים, כל גווני הקשת, חילונים, דתיים, כיפות סרוגות, כיפות שחורות, לא משנה באיזה לבוש הם. כולם חייבים לבא לכנס למען הצלת עם ישראל, בכדי למנוע אינתיפאדה חדשה, שלא יזרקו טילים לדרום או לצפון, ששום יהודי לא יינזק יותר – עד שיבוא משיח בן דוד ויתקן את הכל."
      דברי הרב המקוריים לעצרת
כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אמר לאחרונה שיש גזירה קשה מאוד על עם ישראל. הרב הוסיף ואמר שאם לא נצליח לבטל אותה הוא יצטרך לקחת את הכל על עצמו, וזה יהיה קשה מאוד מאוד, יותר קשה מכל מה שקיבל הצדיק על עצמו בעבר.
מורינו הרב שליט"א הצליח לדחות בשש שנים את הגזירה, בכדי שיהיו שש שנים של חיים עם הצדיק. שש שנים של תפילות והורדת תורות. עכשיו אנחנו בשעת קריטית ביותר עבור עם ישראל בכללותו, לכן כולם חייבים להגיע לכנס – בלי יוצא מהכלל.
מעניין שהרב שליט"א הדגיש בדבריו שמטרת העצרת היא לעצור את המלחמה בדרום וגם בצפון, הרי בצפון היה ב"ה שקט לאחרונה. אולם, היום לאחר שצה"ל התחיל במבצע בצפון דברי הרב מתחילים להתבהר במקצת. משום שיש דברים הרבה יותר קשים, ואם לא נבטל את הגזירה בתפילות, הרב יצטרך ח"ו לקבל את הכל על עצמו. לכן, אמר הרב, "בנפשי הדבר, הרב נמצא בסכנת מוות ממש".
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *