צור קשר עם הרב ברלנד
כנישתא חדא 56 - ישירות מחצרו של הצדיק
כנישתא חדא 56 - ישירות מחצרו של הצדיק

כנישתא חדא מס' 56, העלון היחיד שמביא את כל הדיבורים החמים היישר מחצירו של הצדיק יסוד עולם, הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הזהר הקדוש מגלה שמשיח צדקנו יכנס להיכל הייסורים והחוליים ויפדה את עם ישראל מצרותיו, במה קשור סוד זה לגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א? עדויות ממקור ראשון על מסירות הנפש של מורינו הרב ברלנד שליט"א בעת התאוששותו מניתוחים קשים שעבר. חשיפת הנבואה של הבעל הבאר יעקב, האדמ"ור מנדבורנה זצ"ל אודות המאורעות הצפויים לפקוד את הרב ברלנד שליט"א, והקשר של זה לעם ישראל כולו.
דיבורים חריפים של החלבן הקדוש אודות אשת חכם שקיבלה את המחלה בראשה עקב דיבורים של בעלה על הרב ברלנד שליט"א. מה תהיה אחריתה?! סיפור נורא על אישה צדיקה שעברה שני מקרי מוות קליני וכעת מעידה על האסון שבדיבורי לשון הרע ובפרט על צדיקים ותלמידי חכמים.
מה העידו גדולי ברסלב ובתוכם הרב חשין והרב שמעון ברגשטיין זצ"ל על הרב אליעזר ברלנד שליט"א? זעקת הרב שמואל ליאני שליט"א כנגד מחרפי ה' הרודפים אחרי הצדיק בגאווה ובוז, והנזק הכבד שהדבר מעורר בנשמות צעירי הצאן ולכלל עם ישראל. זאת ועוד רבות בעלון כנישתא חדא מס' 56, העלון היחיד שמביא את כל הדיבורים החמים היישר מחצירו של הצדיק יסוד עולם, הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. חובה לקרא ולהפיץ.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [11.28 KB]

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *