צור קשר עם הרב ברלנד

לא תעמוד על דם רעך – קריאה מצמררת של אשתו של נתן עמר הכלוא באוקראינה

אשתו של העצור נתן עמר מתחננת לעזרה בפדיון בעלה מידי הרשויות באוקראינה
"שלום, קוראים לי מרים עמר. בשבוע שעבר נסעתי עם בעלי יצחק לבקר בקברי צדיקים באוקראינה. היינו כולנו בתוך האוטו: אני ואמא שלי מאחור, התינוק ובעלי מקדימה, בעלי היה הנהג. מאד חשוך שם באוקראינה בלילות, אין תאורה בדרכים בכלל."
"פתאום, רכב שעמד בשוליים עלה על הכביש במהירות בלי לאותת, לא עברה שניה, והרכבים שלנו התנגשו. נפצעתי בעין ימין, ושמעתי את התינוק שלי בוכה ובעלי צועק לעזרה. זה היה מפחיד, חשבתי שזה הסוף…"
"בחסדי ד' נשארנו בחיים, אך לצערנו שלושה אנשים מקומיים נהרגו. חיכינו למעלה משעה לעזרה, וכאשר הגיעו כוחות ההצלה לקחו אותי, את התינוק שלי ואת אמי לבית חולים, ביקשנו מהם לבדוק את הפציעה של בעלי, אבל לקחו אותו למעצר מיד."
כלוא בתת תנאים בסכנת חיים
"מאז  בעלי בכלא באוקראינה ולא מסכימים לשחרר אותו, הוא כלוא עם 2 מוסלמים ביחד בתא בתת תנאים, אנשים נדקרים כל יום בכלא הזו, אני ממש חוששת לחייו."
"הם לא מוכנים לשחרר את בעלי אלא אם ישלם כופר של $200,000 – סכום שאין לנו סיכוי קלוש לאסוף בעצמינו, הכל תלוי בעזרה שלכם, זה פדיון שבויים ממש להחזיר את בעלי הביתה חזרה אלינו."
"בעלי במעצר במדינת עולם שלישי, בתת תנאים, אנו לא יודעים מתי הוא יחזור, הם לא נותנים לי אפילו לדבר איתו – בבקשה – אתם התקווה היחידה שלנו להחזיר את בעלי אלינו הביתה, בני בוכה ללא הפסקה מאז שבעלי נלקח ממנו."
יה"ר שתזכו תמיד להיות בין הנותנים ולא בין המקבלים.
תודה רבה מכל הלב לכל העוזרים,
מרים עמר
לתרומות לחצו כאן
או התקשרו לקופת העיר:
1-800-39-47-47
בכל תרומה למוקד קופת העיר נא לציין מס' קרן: 7135 

צפו: אשתו של העצור נתן עמר מתחננת להצלת בעלה 

כך פרסמנו בכתבה הקודמת בנושא

הודעה חשובה ומצווה גדולה העומדת בפתחנו

אברך חסידי המשתייך לחסידות ברסלב, העונה לשם נתן עמר שיחי', עבר תאונת דרכים קשה באוקראינה. התאונה התרחשה לאחר שאותו אברך נסע ברכב באוקראינה יחד עם אשתו והילד. ברכב השני שהיה מעורב בתאונה נפגעו שלושה אזרחים מקומיים באורח קשה, ולבסוף מצאו את מותם.

המשטרה המקומית הידועה באנטישמיות שלה, עצרה את האברך בטענה של אשמה בתאונה.כעת הוא שוהה בתנאי מעצר קשים מאוד בבית מעצר אוקראיני, ואנטישמי, ללא ייצוג משפטי, וללא אוכל כשר. כאשר, רוצים להשאיר אותה שם תקופה ארוכה.

בעזרת עורכי דין העוסקים בנושא ניתן יהיה לשחררו, אך הדבר כרוך בתשלום של מעל לחמישים אלף דולר.

מדובר במצוות פדיון שבויים ראשונה במעלה, בבית הסוהר באוקראינה עוברים ממש ייסורים גדולים. בהוראת הרבנים שליט"א, מבקשים מכולם לתרום סכום כסף, אפשר גם מכספי המעשרות למען מצוות 'פדיון שבויים' – בכך נעזור  בהצלת האברך נתן עמר.

האברך נתן עמר עם בנו על ציון רבי נחמן באומן אוקראינה
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *