צור קשר עם הרב ברלנד
עיתון המודיע מפרסם בהבלטה את כנס הילולת מוהרנ"ת באולמי תמיר שע,י קהילת 'שובו בנים' בנשיאות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
עיתון המודיע מפרסם בהבלטה את כנס הילולת מוהרנ"ת באולמי תמיר שע,י קהילת 'שובו בנים' בנשיאות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

למה כל העיתונות החרדית מפרסמת את כנס הילולת מוהרנ"ת שע"י קהילת 'שובו בנים' – בנשיאות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א?

ככלל, חסידות ברסלב אינה מעוניינת בפרסום, כל שכן מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א שכל השנים התרחק מאוד מפרסום וכל מה שהסכים להיחשף היה רק בכדי לקרב את עם ישראל לאביהם שבשמיים. ידוע כמה הסתיר את עצמו מורינו הרב ברלנד שליט"א וכמה ביזיונות וייסורים קיבל על עצמו בכדי שיוכל להסתיר את עצמו ועדיין לצאת לעם ישראל ולעסוק בקירוב רחוקים. לכן, מאוד מפתיע היה למצוא כי בכל העיתונות החרדית החשובה פרסמו את כנוס ההילולה של רבי נתן מברסלב שע"י קהילת 'שובו בנים' בצורה בולטת.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [11.27 KB]

עיתון המבשר – נלחמים בבריונים שמנסים בצורה לא חוקית להכתיב למול"ים מה לפרסם

הסיבה לכך היא מעניית מאוד וממנה אפשר ללמוד איך דווקא הרדיפה חסרת הרסן כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד וקהילתו, היא שמביאה לפרסומם, שע"י כך יכול הצדיק להגיע לתודעת הקהל ולקרב עוד יהודים לדרך האמת. וכך, אחרי שנודע לאותם רודפים כי הולך להיערך כינוס מרכזי של חסידי ברסלב באולמי תמיר שבירושלים, ע"י קהילת 'שובו בנים', הזדרזו אותם חורשי רעה להמשיך בדרכם הרעה. מיד פרסמו אלה כי חובה להטריד ולטרטר את כל עורכי העיתונים החרדים ולא לתת להם אפילו אפשרות לשקול לפרסם את האירוע הקדוש. אולם, לצערם הגדול, ולשמחת כל שוחרי האמת ומבקשיה, הדבר פעל בדיוק את ההפך.

"פניתי לעורכים בכירים של העיתונים החרדית ושאלתי אותם: מדוע כולכם הזדרזתם לפרסם את האירוע המרכזי באולמי תמיר? והתשובה שקיבלתי הדהימה אותי." פורסם ראיון בקו ברסלב אמת (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333).

      מפעל-הפורמטיםפרסום-אולמי-תמיר

"עורכי העיתונים אמרו כמעט פה אחד:

במשך השנים אנו עדים להרבה סיפורי מחלוקות בחסידויות וקהילות שונות, אך רדיפה בריונית כמו שהייתה כעת כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילתו לא ראינו'. 'למעשה, אף אחד לא פנה אליי מטעם קהילת 'שובו בנים' בכדי לפרסם את האירוע', התוודה באוזניי אחד מהעורכים. 'למעשה אני יודע שלרוב הם מתנגדים לפרסום', המשיך העורך. 'אלא, אחרי כל הטרטורים שעברתי על ידי אותם בריונים, רודפי הרב ברלנד שליט"א, עד כדי כך שלא נתנו לי לישון בלילות. היו כנגדי איומים נוראים שלא שמעתי קודם מעולם, לכן החלטתי – דווקא – לפרסם ולהראות שאיני מפחד'.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [11.27 KB]

עיתון המודיע – עורכי העיתונים לא נתקלו ברדיפה חסרת תקדים שכזו המנסה להכתיב לעורכים מה לפרסם

"'מטרתי הייתה להראות שאיני מפחד ושאף אחד לא יכול להכתיב לעיתון מה לפרסם. תראו את כל הסערה שיש כעת סביב נוני מוזס, המו"ל של ידיעות אחרונות ורוה"מ ביבי נתניהו, בעוד שהמקרה כאן הוא הרבה יותר גרוע. מדובר בעבריינים ממש שעוברים על חוקים פליליים ולהבדיל, על חוקי ההלכה בניסיון להכתיב לעיתונים מה לפרסם. איפה כל הלכות לשון הרע? אלימות? וכו'. לכן, דווקא בגלל זה רציתי לפרסם את כנס ההילולה באולמי תמיר', המשיך עורך העיתון להסביר לי."

"חשבתי שמדובר רק בעיתון אחד, אך בבירור במערכות העיתונים התגלה לי שהטעם בכל העיתונים היה פחות או יותר זהה – אסור להיכנע לבריונים הרודפים ומנסים להכתיב את החומר שיפורסם."

"לומדים מכאן שכל הטרור כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקהילתו בפרט, וכן כנגד חסידות ברסלב בכלל, רק גורמת לגדילתם, ככתוב, 'וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'".
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *