צור קשר עם הרב ברלנד

מאות בכנס הכנה לנסיעה הגדולה לרבינו זיע"א באומן

מאות השתתפו בכנס הכנה לנסיעה הגדולה לרבינו זיע"א באומן שנערך אמש (רביעי) באולמי 'נוף עילית' במודיעין עילית בהשתתפות חשובי רבני ומשפיעי ברסלב ובראשם מורינו הרה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

למעמד הגדול הגיעו אנ"ש מכל רחבי הארץ, מאשדוד, אלעד, בני ברק, ירושלים וגם מנהריה. את הכנס הגדול הנעימה תזמורת חסידית עם ניגוני הימים הנוראים.

בשעה 22:15 הגיע לאולם המשפיע הרב עופר ארז שליט"א שמסר שיעור כללי ומקיף כדרכו על ההכנה לנסיעה לרבינו זיע"א לקיבוץ הגדול בראש השנה ודיבר על כך שעיקר העבודה של ראש השנה היא קבלת המלכות לקבל את הקב"ה כמלך.

הרב אמר כי יותר ממה שאדם יכול לפעול בעצמו הכל הרי כתוב מלמעלה, ועיקר העבודה היא לדעת שבכל מצב אני עובד את ה' ומקבל עלי עול מלכות שמים. עוד הזכיר הרב את העניין שהדין בימי ראש השנה תלוי בשימוש והנהגת הצדיקים.

הרב ברלנד שליט"א: "כאשר מגיעים לאומן למעשה נבראים מחדש"

את המעמד הגדול כיבד מורינו הרה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. לקהל הרב חולק מכתב מיוחד מהרב שליט"א על גדולת מעלת ראש השנה וציטט דברים  מהספר "חיי מוהר"ן".

הרב אמר שיש בעולם 15 מליון יהודים וצריכים שכולם יגיעו לאומן לרבינו זיע"א. "בעזרת ה' יהיה שלום עם מדינות ערב ויוכלו להגיע לאומן דרך היבשה בשיירת אוטובוסים גדולה ללא מניעות ועיכובים של מטוסים", אמר הרב שליט"א.

הרב הזכיר שבכ"ה אלול נברא העולם, עולם העשייה, אבל עולמות אחרים נבראו כבר בי"ז אלול, וכאשר מגיעים לאומן למעשה נבראים מחדש, ושחייבים להגיע לצדיק כולם בראש השנה.

קרדיט לצילום: אברימי ויטמן שיחי'

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *