צור קשר עם הרב ברלנד

יצא לאור: תיקון שלושת השבועות עם המגילת איכה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לקראת שלושת השבועות שיתחילו בי"ז בתמוז וימשכו עד תשעה באב, יצא ספר מיוחד של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לכבוד הזמן המיוחד הזה. הספר נערך מכתב ידו הקדושה של הרב ברלנד שליט"א ועמלו להוציאו בהוצאה מאירת עיניים ערוכה היטב.

כמו שפרסמנו מאמר ראשון מהספר הקדוש "תיקון שלושת השבועות" עם "המגילת איכה" והבטחנו שנמשיך ונעלה עוד מאמרים מתוכו, הנה עוד מדברי קודשו של הרב ברלנד שליט"א:

"כי אליהו שהוא זכה לעלות בסערה השמימה, הוא זכה להיות בבחינת עוף, וזכה להיות מלאך. אומר הזהר שאליהו באמת היה מלאך, הוא לא היה בן אדם בכלל, אומר המגיד מישרים שאליהו לא היה ילוד אשה בכלל, לכן לא כתוב מי זה אבא שלו, כי הוא היה מלאך, ועליו נאמר "וְעוֹף יְעוֹפֵף עַל הָאָרֶץ" אז מה באמת היה הסוד הזה שאליהו זכה שאחרי שמלמדים אותו איך לדבר הוא ממשיך הלאה ואומר את אותם המילים "וַיֹּאמֶר קַנֹּא קִנֵּאתִי לַה' אֱלֹהֵי צְבָאוֹת כִּי עָזְבוּ בְרִיתְךָ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת מִזְבְּחֹתֶיךָ הָרָסוּ וְאֶת נְבִיאֶיךָ הָרְגוּ בֶחָרֶב וָאִוָּתֵר אֲנִי לְבַדִּי וַיְבַקְשׁוּ אֶת נַפְשִׁי לְקַחְתָּהּ" (מלכים א' יט, יד), אלא באמת אליהו הנביא ראה את הס"מ שהוא בא לקטרג על ישראל, פה נמצא כל הסוד של הצדיק האמת, שזה היה תשעה באב, שזוכים עכשיו להתגלות הצדיק, ופה מתגלה כל הדרך איך הצדיק האמת ממתיק את כל הדינים מעלינו."

"ועוד קשה קושיא, ה' אומר לו כיון שאמרת ככה תקבל עונש, אתה תגיע לכל הבריתות, זה יותר גרוע מכף הקלע, ביום אחד צריכים להיות באלפי בריתות, במקסיקו, באוסטרליה, בקולומביה, בישראל, ובסיביר, ובמוסקבה, וכו' וכו', זה יותר גרוע מכף הקלע! מה רוצים מהבן אדם המסכן הזה? הוא צריך בשנייה אחת להיות באלפי בריתות, כל יום יש אלפי בריתות, זה עונש לרוץ מברית לברית, בכף הקלע אין ייסורים כאלה, אלא מה היה כאן באמת? שאליהו הנביא ראה אחרי שהוא הוריד אש מהשמים, והיה כזה התגלות שחטו את נביאי הבעל והאשרה, אחאב כבר חזר בתשובה, כל העם חזר בתשובה, ופתאום הלכו למפלצת ההיא לס"מ ההיא ששמה איזבל, ובשנייה אחת היא הפכה את הכל, נהיה פתאום קטרוג גדול על עם ישראל, אחרי כאלה התגלויות, אחרי שכולם ראו את האמת, אחרי שכבר אחאב ראה את האמת, אז אשה טיפשה אחת שמה יכולה להפוך את הכל, מה כאלה חלשי אופי אתם? בשנייה אחת הופכים אתכם? איפה האמונה שלכם? איפה אהבת ה' שלכם? זה עם ישראל?"

"נהיה כזה קטרוג על עם ישראל, שחס ושלום הייתה יכולה להיות גזירת כליה על כל עם ישראל, וזה מה שראה אליהו הנביא, בא אליהו הנביא וראה את הס"מ מקטרג כאלה קטרוגים נוֹרָאִיִּים שֶׁהוּא רצה חַס וְשָׁלוֹם לכלות כעת את כל עם ישראל לגמרי, לכלות את כל עשרת השבטים לגמרי, שלא ישאר שום זכר מכל עשרת השבטים אז בא אליהו הנביא ואמר לס"מ, ס"מ ס"מ, חבר טוב שלי, תשמע, העלבון שלי יותר גדול מהעלבון שלך, הצער שלי יותר גדול מהצער שלך, הזלזול שמזלזלים בי יותר גדול מהזלזול שמזלזלים בך, זה עניין פרטי שלי, אני נפגעתי פה, פגעו בי אישית, אחרי שעשיתי להם כאלה ניסים, כאלה נפלאות, ככה מתנהגים איתי, ועוד רוצים להרוג אותי, אני מהיום עושה איתך חוזה, חוזה ברית עולם, חוזה עד סוף הדורות, חוזה שמהיום אני עובר אליך, לצד שלך, אני נהיה השליח שלך, תשמע ס"מ, מהיום אתה פטור מלבוא לבית המשפט, אני פוטר אותך, אתה מבין? אתה מאמין לי? אתה רואה מה שעשו לי! אתה רואה איך שביזו אותי! איך שרוצים להרוג אותי! אני צריך עכשיו לרוץ לבאר שבע, למדבר סיני, למדבריות, בלי לאכול בלי לשתות, כי עכשיו כולם רוצים להרוג אותי, כל הצבא מחפש אותי כעת, מה עשיתי בסך הכל? הורדתי אש מהשמים, שחטתי את נביאי הבעל והאשרה? אז בשביל זה עכשיו רוצים להרוג אותי, תדע לך ס"מ, מהיום אני הנציג שלך, אני השליח שלך, כל דבר שיש לך להגיד על עם ישראל תמסור לי את כל הדוחו"ת, את כל העבירות, כל עברה שיש לך עליהם, כל מה שאתה רואה עליהם, ואני אמלא את השליחות באמונה, אני מבטיח לך כל קטרוג שיש לך, אני לא אוותר על שום קטרוג אצלי, ה' יקבל את זה יותר טוב מאשר אותך, אותך ה' אומר אתה נוגע בדבר, לך קוראים רוצח, אבל אני אליהו הנביא, אם אני אלך במקומך ודאי יקבלו את הקטרוגים שלי, ואני אבוא עם כל הדוחו"ת ועם כל התיקים, ושום עברה אני לא אחסיר!!"

"שמע הס"מ כזה דבר, לכזה דבר הוא מחכה כבר 3000 שנה, מבריאת העולם, כזו הצלחה, אליהו הנביא עובר אליו, הצדיק האמת עובר אליו, הצדיק האמת נהיה השליח והנציג שלו מהיום, הס"מ יֵשֵׁב בַּבַּיִת שֶׁלּוֹ בְּשֶׁקֶט יְעַשֵּׁן שָׁם נַרְגִילָה וְהוּא יִכָּנֵס לְבָתֵּי הַמִּשְׁפָּט גָּמַרְנוּ הוּא רַק יִתֵּן לוֹ אֶת הַהוֹצָאָה לַפֹּעַל אֶת זֶה תַּהֲרֹג אֶת זֶה תַּהֲרֹג וְהוּא יָשַׁב לוֹ בְּשֶׁקֶט לֹא יִצְטָרֵךְ לָרוּץ לְבָתֵּי הַמִּשְׁפָּט, ביום כיפור לבית משפט, פה לבית משפט, כל יום לבתי דין, גם הוא כבר אין לו כוח, גם הוא כבר כמו בכף הקלע, כבר נמאס לו,."

"אליהו הנביא אמר אני לוקח את הכל עלי, גמרנו, עכשיו אני הולך להר סיני איפה שקיבלו את התורה, ושם אני אצעק "כִּי עָזְבוּ בְרִיתְךָ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת מִזְבְּחֹתֶיךָ הָרָסוּ וְאֶת נְבִיאֶיךָ הָרְגוּ בֶחָרֶב וָאִוָּתֵר אֲנִי לְבַדִּי". הוא בא ומתחיל לצעוק כאלה צעקות בהר סיני, הוא עומד שם בבמה שעמד שם משה רבנו, בבמה שה' קרן עליו בנקרת הצור, שם ה' נגלה אליו עם שלוש עשרה מידות, ושם הוא מתחיל לקטרג את הקטרוגים הכי נוראיים, ה' אומר לו מה איתך אליהו? לא האמנתי עליך, לא האמנתי שאתה תקטרג על עם ישראל, אתה תיהפך לשליח של הס"מ? אני לא מבין אותך, מה קרה כאן, איך זה יתכן?"

"ואז ה' במשך כמה שעות יושב ומלמד אותו את כל הזכויות של עם ישראל, איך שקיבלו את התורה, איך שיצאו ממצרים, איך שהם בני אברהם יצחק ויעקב, מה שעברו אברהם יצחק ויעקב, מה שעברו בכל הדורות, ה' מלמד אותו הכל, אחרי כמה שעות ה' אומר: נו, אליהו, תתחיל להגיד, אז הוא אומר עוד פעם ריבונו של עולם "כִּי עָזְבוּ בְרִיתְךָ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל אֶת מִזְבְּחֹתֶיךָ הָרָסוּ וְאֶת נְבִיאֶיךָ הָרְגוּ בֶחָרֶב וָאִוָּתֵר אֲנִי לְבַדִּי" אומר לו ה' אם ככה, באמת אי אפשר, גמרנו, אתה לא יכול להיות יותר השליח שלי, אתה כבר נהפכת לשליח של הס"מ, אני מפטר אותך."

"ועכשיו מה אליהו הנביא עושה? אליהו הנביא מעכשיו רץ לכל הבריתות, הוא לוקח את כל הדוחו"ת של הס"מ, הוא לוקח את כל העבירות של עם ישראל, אבל כל פעם שהוא בא לבית דין זה אחרי ברית, כל פעם שהוא בא לבית המשפט זה אחרי ברית, מחכים איפה אליהו הנביא? עכשיו הוא בברית, אה בברית? מה פתאום ברית? הרי אומרים שהם כבר עזבו בריתך, לא, עכשיו הוא באמצע ברית, הוא שם הוא עכשיו, מחכים שם עד שיביאו את התינוק, מה קורה? בני ישראל עושים ברית? כן עושים ברית, ועוד איזה ברית? הכי חופשיים, הכי רשעים, כולם עושים בריתות, מחכים לאליהו הנביא בבתי המשפט, בכל בתי המשפט בעולם, בכל בתי הדין, יש עשרים וארבע בתי דין, והוא צריך לעבור בכל בית דין, הוא כבר שליח של הס"מ עד סוף הדורות, עד שיבוא משיח, ואי אפשר לעשות משפט בלי שהקטגור יבוא, איפה הקטגור? בברית, הוא עוד מעט יבוא, ברית? מה זה ברית? מה פתאום ברית? אומרים שהאיש הזה הוא חופשי, האיש הזה רשע, האיש הזה ככה, לא הוא עכשיו באמצע ברית, האיש הזה עשה עברה נוראה, כן נכון, אבל הוא עכשיו מל את הבן שלו, ואליהו הנביא המקטרג, והוא צריך להגיע, אומרים אם ככה אז כבר אין שום דין ושום משפט, וכל המשפטים כבר בטלים."

"והס"מ סומך על אליהו הנביא, אליהו הנביא אומר מה אני יכול לעשות? ה' חייב אותי ללכת לכל הבריתות, גם זה חיוב, ה' חייב אותי לרוץ לכל ברית, אז לפני כל דבר שהוא מקטרג על עם ישראל, הוא צריך להיות כל פעם בברית לפני שהוא מקטרג על הבן אדם, הוא תמיד הולך לאיזה ברית ושהוא בא זה כבר אחרי הברית, אז כבר הכל נמתק, אם כבר עושים ברית אז אומרים בשמים בסדר, נחכה אולי הוא יעשה תשובה, אולי בברית הוא ישמע איזה דרשה, אולי הוא ימצא שם איזה רב, איזה אח, איזה אבא, איזה סבא, אולי הוא יעשה תשובה בברית, ומאז אליהו הנביא לקח על עצמו להיות השליח של הס"מ, והוא עשה איתו חוזה שהוא יקטרג בשבילו את כל הקטרוגים, הוא אומר לס"מ: לי יהיה יותר קל מאשר לך, בי יותר מזלזלים מאשר בך, כי בצדיק יותר מזלזלים מאשר בס"מ, ה' ירחם, אז הצדיק אומר לס"מ מעתה אני יהיה השליח שלך, אבל הצדיק לוקח כל מצווה של כל יהודי, הוא לוקח את הקינות של תשעה באב, את הבריתות, ולפני שהוא בא לקטרג הוא אומר הנה המצווה שעשו, הנה עשו ברית, הנה עשו מצווה זו, ממילא מתבטלים כל הקטרוגים, וזה הסוד של הצדיק האמת."

לרכישת המוצר באתר כשנמצא במלאי לחצו כאן

ניתן להשיג בחנות עין יעקב שוק מאה שערים או אצל אהרון שושן בטלפון 0504120653

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *