צור קשר עם הרב ברלנד

מסע הקודש של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לעיר אילת

בפעם השלישית השנה טלטל את עצמו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לעיר התשובה אילת. הצדיק מתחדש בכל רגע ורגע, בעשרים וארבע השעות של תחילת השבוע של פרשת שמות, זמן התחלת השובבי"ם, הדרים הרב ברלנד שליט"א לעיר אילת. שם, מלווה במספר רב של תלמידים ותיקים ומתקרבים חדשים עסק בעבודת הקודש של חיזוק נשמות ישראל בעיר הדרומית ביותר בישראל.

כבר בתפילת המנחה והערבית נרשמה התעלות רוחנית עזה, כאשר הצדיק ערך את התפילות בחצר כולל 'שובו בנים' אילת ברח' אשליל 3. האווירה הייתה לוהטת, ניגוני התפילה נאמרו בעוז ובניגון, בזמן שהצדיק סחף אחריו את לבבות המתפללים.

בכל היממה עסק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בקירוב רחוקים, בביקורי בית, קבלת קהל ומסירת שיעורים. את תפילת השחרית ערך הרב ברלנד שליט"א 'ברוב עם הדרת מלך' בחוף הנפרד של אילת. ספר התורה הקדוש הוצב בגאון וכלי נגינה התלוו למתקבצים סביב הצדיק, כשהתחילו להאיר את השחר עם ניגוני זמירות הבוקר המכינים את הלבבות לפני תפילת השחרית. 

לקראת השעה 21:00 ליוו החסידים את הרב ברלנד שליט"א עד לשדה התעופה של אילת, כשהם עצמם חזרו בנסיעה לעיר הקודש ירושלים. הרב שליט"א נחת בשדה התעופה שדה דב שבת"א ולמרבה הפלא גם עתה, לאחר יותר מ- 24 שעות מחוץ לביתו, לא חזר הביתה. הצדיק הקדוש שמסר נפשו על קירוב נשמות אילת ולאחר שהתיש את עצמו בעבודת קירוב בלתי נתפסת, המשיך מיד בעבודת הקודש של קירוב הרחוקים והפעם בפ"ת.

מראות הקודש ממסעו הקדוש של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לעיר התשובה אילת

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בתפילת שחרית בלתי נשכחת ובניגונים בחוף הנפרד בעיר התשובה אילת

הכ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בדרך חזרה מעיר התשובה אילת

 

התמונות באדיבות שחר אליהו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *