צור קשר עם הרב ברלנד
עצרת תפילה בכותל - שבט תש"פ

מסר מהרב: "בהסתכלות על הרב ראיתי שהוא חולה מאוד" – מה הרב ברלנד שליט"א רוצה מאיתנו היום

רבים מהיהדות החרדית פונים אלינו ומביעים שאט נפש מכל ההתנהלות החד צדדית, הברוטלית והמגמתית כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ואלפים מבני קהילתו. היום, לאחר הרדיפה הקשה שהתנהלה כנגד גדולי ישראל בתקופה האחרונה, מבינים כבר שההתנהלות כנגד הרב ברלנד היא נקודת ציון מבהילה ברדיפת הדת הזו. כולם יודעים שנפרצו גבולות, וכי הרב ברלנד לא יהיה האחרון במסלול הרדיפה. כולם סומנו, סתימת הפיות האנטי דמוקרטית, והמאמצים לקבוע מה מותר לרב גדול בישראל להגיד, רק עולים ומתגברים ממקרה למקרה.

להיכנס לתוך שיעור גמרא בדף היומי לפנות בוקר, כאשר בית המדרש עמוס בלומדים עם גמרות פתוחות. עשרות כוחות ביטחון רעולי פנים המשליכים רימוני הלם ומנפנפים עם כלי נשקם. הרי אם היו מחכים עוד שעתיים שלוש היו יכולים לקחת את הרב בשקט מביתו ולמנוע את כול הטרור המיותר. אבל לא, זה בדיוק רצונם, ליצור דה-לגיטימציה לכול מה שמריח כשונה מהמיינסטרים החילוני שתפס את הנהגת המדינה. הכוח המבהיל שמגובה באנשי הפרקליטות, התקשורת המגויסת והקלגסים עושי דברם.

מי שלא התעורר עדיין, ולא הבין כי לא מדובר פה ברב שנוי במחלוקת, כדאי שימחה את קורי השינה מבין עיניו. אתה הבא בתור, קהילתך, הרב שלך וכו'. ואם לא יגיעו ישירות אליך, הרי תוכני הלימוד במוסדות של ילדך וכל כיוצא בזה, יופקע מידי קברניטי היהדות ויופקד בידי שונאי יהדות ומסורת.

חלמתי את הרב היום בלילה, סיפר לי אחד מהרבנים החשובים והקשורים לרב ברלנד

"בחלום אמרו לי שמורינו הרב ברלנד פה בחדר (לא זוכר אם זה היה בבית החולים, או במרפאה של הכלא). נכנסתי לחדר, היו שם שתי מיטות, באחת שכבה הרבנית תהילה שתחי', חולה (ח"ו). המיטה השנייה הייתה של הרב ברלנד, אבל הרב לא שכב, הוא עמד ליד המיטה."

"הרב ברלנד היה מאוד חולה, בהסתכלות על פניו ראיתי שהוא חולה מאוד, משהו מפחיד, אבל עדיין הוא הקרין אור, שמחה, ותקווה כרגיל. הרב ברלנד דיבר וחיזק את האנשים מסביבו כרגיל, אז הוא ראה אותי, פשט לעברי את היד, התקרבתי ולקחתי את היד שלו. היד הייתה קרה וחלשה, נשקתי לידו, והתחלתי לרעוד ולבכות."

"הרב ברלנד שאל אותי בתמיהה, "למה לרעוד ולבכות? לא צריך!"

"הבנתי מיד בחלום שאנחנו נכנסים לעצבות ודאגה מרצון, אך ברצוננו אנחנו יכולים לצאת מזה מתי שאנחנו רוצים, ולהיות בשמחה."

"זה מה שהרב ברלנד רוצה – זה המסר שהרב בא למסור לי בחלום."

"בבוקר זכרתי שהיה לי חלום עם הרב, אבל לא זכרתי כלום ממנו. עד שפתאום הכל חזר אליי באופן ברור כשמש."

דרכו של מורינו הרב ברלנד שליט"א במשך כל השנים הייתה של אמונה ובטחון גמורים במציאות הש"י. הרב לא פחד לרגע, כמו שהביא תמיד את הפסוק ממגילת אסתר (ה, ט) "וְכִרְאוֹת הָמָן אֶת מָרְדֳּכַי בְּשַׁעַר הַמֶּלֶךְ וְלֹא קָם וְלֹא זָע".

מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, התפלל כל השנים להיכנס לתפיסה, יש מהלכים גבוהים של הצדיק לבירור נשמות ישראל האחוזות חזק בקליפה, והרב בגודל מעלתו יודע מה נצרך בכדי להוציאם. אנחנו חייבים להתחזק בכוחו של זקן דקדושה ולא לתת לאירועים מסביב להיכנס לנו לראש ולקרר אותנו מאמונה היהודית הפשוטה – כמו שאמר רבנו נחמן, כל מעשיו של הצדיק הם רזין דרזין.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *