צור קשר עם הרב ברלנד
קו ברסלב

מסר חשוב מהמקובל, האם הטרור של הרודפים יעוות גם את זה?

"הרסו לי את בית הכנסת כי לא מחיתי על חילול כבודו של הרב ברלנד שליט"א", כך הבאנו לפניכם בכתבה אודות דבריו של המקובל הרב יצחק מאיר שליט"א." כעת אנו מביאים מסר מהרב מורגנשטרן הישר מהרב משה הס שליט"א מגדול תלמידיו.
את המסר שלח הרב מורגנשטרן שליט"א קבל עם ועדה, כאשר הוא נעמד במרכז בית הכנסת ההרוס ונשא את דבריו לפני כולם. הנה דבריו: "אחרי שהרב מורגנשטרן שליט"א ראה את כל  ההרס שהעירייה עשתה, אחרי שהרסו את כל התוספת החדשה שנעשתה לבית המדרש אמר הרב מורגנשטרן שליט"א, 'אנחנו היום צריכים למחות על חורבן הבית כנסת, וזאת משום שלא מחינו על הביזוי שביזו את הצדיק הרב ברלנד שליט"א. כפו עלינו כעת משמיים שנמחה על חורבן בית הכנסת בגלל שלא מחינו'."
      מפעל-הפורמטיםהס-על-שריפת-הבית-כנסת

באו אליו אנשים שנכחו במקום ואמרו לו: "כבוד הרב, הרי אתה כן מחיתה, אתה הוצאת מכתב מחאה".

ענה להם הרב מורגנשטרן שליט"א: "כן (אני כתבתי מכתב מחאה), אבל מסביב לא נתנו לזה לצאת, חנקו את זה והכחישו את זה, ככה שלא הייתה פה מחאה ראויה לשמה. לא היה לי אז את הכוח למחות על זה, אז עכשיו צריך למחות על החורבן."

"הרב מורגנשטרן חזר על המסר מספר פעמים מול כל הקהל, כולם (בין 40 ל- 50 איש) כל הקהל שמע את זה."

"אני מקווה שלא יהיה מי שיכחיש את זה", פונה אליו הרב בן ניסן מקו ברסלב העולמי (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 4420380733333).

"ברור שיש אנשים בעלי אינטרסים שיפנו ויפעילו על הרב מורגנשטרן לחץ כמו שעשו בעבר, אבל גם אם זה יקרה והרב מורגנשטרן יחזור בו, צריך לדעת שזה קורה רק בגלל הטרור שעושים הרודפים לגבאים. אין לגבאים כוח לעמוד בלחצים, לכן הם מעדיפים בסופו של דבר להכחיש ולהתחמק מכל הלחצים המופעלים עליהם."

בהזדמנות זאת נציין איך שרודפי הרב ברלנד שליט"א לא מפסיקים להילחם נגד הקדושה והאמת, תוך שהם מוכנים לרדת לדיוטות הכי נמוכות שיש. בראיון אחר שנעשה עם העסקן בנימין מחלב סיפר האחרון איך רודפי הרב ברלנד שליט"א משקרים בכניסה לבית החולים שם מתאושש הרב ברלנד שליט"א מניתוח קשה שעבר, והם מזדהים כתלמידיו ויוצרים בלגן בתוך בית החולים.

כל מטרתם היא להכתים את שם תלמידי שובו- בנים וליצור את הרושם כאילו שהם לא נשמעים להוראות השב"ס והמשטרה וכך לגרום שיחזירו את הרב ברלנד לבית המעצר באמצע הטיפול הרפואי הכ"כ חשוב.
זה פשוט מדהים ברשעותו, לא אכפת להם לגרום צער ונזק בלתי הפיכים לצדיק קדוש שהגיע כבר לגיל של יוותר משמונים שנה, הכל בכדי לספק את תאוות הרדיפה וההרס שלהם. ידע כל מי שיושב מהצד ולא מוחה, בינתיים ה' יתברך נותן לעולם לטעות, כי הרי יש בחירה בעולם. אבל, ברגע שחו"ש, יגמר העניין ושוב נפסיד את הגאולה, כמו שקרה בכל ההיסטוריה של עם ישראל, אז יבוא ה' בחשבון עם כל הרודפים והיושבים מהצד. וזו לא נבואת זעם, אלא עיון לא מסובך בין דפי ההיסטוריה של תולדות עם ישראל.

לבן ועשיו רדפו את יעקב, אח"כ האחים מיאנו לקבל את יוסף. משה רבנו נרדף ע"י קרח ו- 250 ראשי סנהדראות, אם לא די בכך שכל האנשים חשבו אותו כנואף שלוטש עיניים על נשותיהם (מדרשים ובבלי סנהדרין). דוד המלך היה מבוזה כל ימי חייו. נדלג על הדורות ונזכיר את המחלוקת הנוראה על הבעש"ט הקדוש ועל נכדו הקדוש, רבנו מוהר"ן מברסלב.

לא חכמה לבוא כמה דורות אחרי ולהגיד, אוי, הלוואי והייתי חי בדורו של משה רבנו ודוד המלך, הרי גם אז היה ניסיון גדו למאוד של מחלוקת. ברוך השם שה' יתברך הוא ארך אפיים, עם זאת, לא לעולם חוסן, צריך להתעשת מהר לפני שיהיה מאוחר כי הצדיק כבר אחרי ניתוח מסובך ורשעים אלה ממשיכים בכיעור גדול לרדוף אותו.
הנאצים, אחרי שרצחו, לקחו מכבשי ענק ונתנו לאבות ואימהות לטחון את עצמות בני משפחתם, אבל אחד מסימני ההיכר של יהודי הוא שהם רחמנים, אז מה קורה כאן? אתם לא רוצים להיות חסידים של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, ההפסד כולו שלכם. אבל, די, קדימה, תמשיכו הלאה ועזבו אותנו בשקט. בבקשה מכם תנו לנו להמשיך לעבוד את ה' יתברך, כי אנו רואים על עצמנו כמה טוב קיבלנו מלהיות במחיצתו של הצדיק הנורא הזה.
מי מכם מתקרב או יכול להעניק לתלמידיו קדושה ושמירת הברית כמו שקיבלנו כל השנים מהרב ברלנד שליט"א? מי מכם יכול לבנות דורות של עובדי השם שמחרפים עצמם על קימת חצות ותפילות בכח, בניגון, באריכות ובכוונה שלימה? על מה אתם בכלל מדברים? רואים שלא אכפת לכם מאף אחד אחר ואתם מוכנים לקבור אלפי משפחות תחת האדמה רק בכדי לספק את תאוות הנקם והדם שלכם.
חלקתם על משה, על יוסף, על רבינו, בכל הגלגולים הקודמים וכעת אתם ממשיכים לטפטף ולזרוע הרס בכל חלקה טובה. הרי אם הרב ברלנד לא היה אף אחד מכם לא היה מסתכל אפילו על כל עשרות האלפים שהרב ברלנד שליט"א מסר נפשו בכדי לקרב אותם.

ראה את הכתבה באתר בחדרי חרדים

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *