צור קשר עם הרב ברלנד

מעצר ברוטלי ומזעזע של מנהיג ברסלב שובו בנים במהלך שיעור גמרא ותפילה המונית – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מזעזע, מקומם, ברוטלי ומאוס. מחפשים את המילים להגדיר בהם את המעצר המיותר של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

באמצע השיעור הקבוע בגמרא במסגרת הדף היומי, אותו מוסר הרב ברלנד שליט"א לציבור ענק שמתעורר בכל לילה ללמוד גמרא ולהתחזק בעבודת השם, סמוך לתפילת השחרית בהנץ החמה כוותיקין, פשטו עשרות כוחות ביטחון על ביתו של הרב ברלנד שליט"א.

אותם כוחות נכנסו לאולם התפילות בהפגנתיות מאוסה, הציגו בפני הרב שליט"א צו מעצר, ועצרו אותו במהלך שיעור קבוע. כן, זו האמת לאמיתה, האם הם לא יכלו להמתין עד סיום השיעור והתפילה עם ציבור שגדש ומילא את אולם התפילות כדרך קבע?

הפרט הכי מקומם בסיפור הוא, כי משטרת ישראל מנסה בכל כוחה במשך חודשיים לגבב עדויות כנגד כ"ק הרב ברלנד שליט"א (כדברי עוה"ד אותם נביא בהמשך), ללא שום הצלחה. הרב מסר בעבר את עדותו, והיה נכון לשתף פעולה באופן מלא עם הגורמים החוקתיים. לא הייתה כל סיבה לנהל את המעצר בצורה מקוממת וברוטלית כפי שנעשה.

בתום הדיון, עורכי הדין של כ"ק הגה"צ הרב ברלנד שליט"א, ושל קורבנות נוספים הסבירו, כי המשטרה מנסה לגייס עד מדינה בפרשה. הרי השיטה המאוסה הזו, בה לאחר שהמשטרה לא מצליחה למצוא עדים לטענותיה, היא יוצרת לחץ מיותר ומוגזם, בתקווה שמישהו אולי יביא לה איזה קצה חוט. 

עוה"ד רותם טובול, המייצגת את הרב ברלנד שליט"א דיברה קשות והפריחה את טענות המשטרה: "ראינו בבית המשפט עד כמה משטרת ישראל יצאה בהצהרות מוקדם מידי, בשונה ממה שדובר בביה"מ. לא נתפסו סכומי עתק, כפי שהם הצהירו. לא נפתחו עשרות או מאות תיקים, כפי שהמשטרה ניסתה לטעון. צר לי שהם הגיעו חמושים וערוכים למעצר בשביל שיהיה מעניין בתקשורת. בסופו של יום עצרו אותו, הוא שיתף פעולה וגילינו שמדובר במספר קטן מאוד של מקרים, בסכומים לא גבוהים. לא נתפסו כספים ואין חשבונות, כפי שהמשטרה ניסתה להטעות בתקשורת."

"ובכלל, כל התיקים שהמשטרה ניסתה לטעון עליהם היו ידועים להם כבר תקופה ארוכה, ועד כה הם בחרו שלא לחקור את הרב אליעזר ברלנד. אנו למדים שהחקירה ככל הנראה לא תוביל בסופו של דבר לאותו כתב אישום כפי שמשטרת ישראל מנסה להציג."

 

מעדותו של נחמן, קרוב משפחתו של כ"ק הרב ברלנד שליט"א, כפי שהתפרסמה היום באמצעי התקשורת הכלליים, עולה הבעת אמון מלאה ברב.

"התקשורת והמשטרה מנסים לצייר את הרב ברלנד בצורה שלילית, אבל אני מכיר סיפור הפוך (אחד מתוך רבים) של אדם מכפר סבא, שהביא לרב פידיון עם שלוש פריצות דיסק והוא חזר ללכת."

"הפלציבו – בדיוק כמו הבאבא סלי ורבנים אחרים שנתנו ברכות, כמו הבאבא סאלי שבירך על הערק – אז הפעם זה יכול להיות כל דבר אחר, אז הפעם זה מנטוס שסבא חילק אותו."

"אמר, "אנחנו מאמינים שהרבנים האלה יכולים להעביר אל הדברים האלה את הישועה שלהם."

"איפה ה-200 האנשים האלה? אני רוצה לראות את ה-200 אנשים שאמרו את זה, אני לא מאמין, המשטרה מספרת סיפורים. קודם כל זה רק חשדות ותמיד יהיה מי שיאמין לצד הזה ומי שיאמין לצד הזה. כמובן שהתקשורת תמיד תשדר את הצד ההוא, בוודאי שיסתבר שאין כלום בחשדות".

העדויות האמתיות על הפדיונות של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *