צור קשר עם הרב ברלנד

מפחיד – האזינו: דיבר על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וחטף יבלות בגרון

אם לא די בכל סיפורי המופת אודות מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א המתגלים לאחרונה ביתר שאת ויתר עוז, קראו את הסיפור הבא. הרב נ.ט הינו אברך ליטאי הלומד באחת הישיבות הליטאיות המפורסמות בי-ם, יש אומרים הטובה בעולם, שפנה אלינו עם הסיפור של החברותא שלו לכולל בכדי להציג את סיפורו.
      יבלות-בגרון

למה החברותא שלך לא מתקשר אלינו בעצמו? שאלנו את הרב נ.ט לפני שהמשיך בסיפורו. "הרופא פקד על חברי לא להוציא מילה מהפה במשך שבועיים שלמים, הוא כתב מכתב ואני שולח לכם אותו. בינתיים הוא פקד עליי לפרסם את סיפורו בתקווה שהדבר יביא לרפואתו ויתקן את מעשיו." למעשה הקדמנו קצת את המאוחר, כך התחיל הרב נ. ט את הסיפור.

"אנחנו לומדים בישיבה ליטאית חשובה מאוד בירושלים, בעקבות הפרסומים הנוראיים והזדוניים כנגד הצדיק הרב ברלנד, החלו הדברים לצערנו לטפטף לליבו של חברי. אני טענתי כנגדם, אך הוא אמר: 'אם ישנם כאלה פרסומים אסור לנו להיות תמימים, אולי יש בהם מן הנכון.' ממחשבה למעשה החל החברותא שלי לדון בדברים עם אנשים שונים, אולם לא ארכה השעה וחברי החל להרגיש מיחושים גדולים בגרונו."

"בלית ברירה אחרת פנה חברי לרופא 'אף אוזן גרון' שאבחן מיד: 'יש לך יבלות בגרון, אני אוסר עליך לדבר במשך שבועיים'. חברי יצא מהרופא בבושת פנים, הרי לפני שדיבר על הרב שליט"א הוא הרגיש מצוין ופתאום משהחל לחשוד צמחו לו מיד יבלות בגרון. רק עיוור לא יקשר בין הדברים. מובן שהחבר לקח מיד את הדברים לתשומת ליבו וחזר ממחשבותיו הנלוזות, אך הוא ידע שהתשובה השלימה תהיה ע"י שיפרסם את סיפורו ויזכה את הרבים – אחרי הכל הרבה אחרים יכולים להינצל מאש המחלוקת גם כן.

ראוי לציין שהדברים מגיעים אלינו ברב פרשת קרח, לכן ראינו לנכון להביא דברים שאמר הרב משה צנעני לחבורה הקדושה בישיבת 'שובו בנים', ישיבתו של הרב שליט"א. יהי רצון מלפני אבינו שבשמיים שנשמע לקח ונבין מה כוחו של צדיק.

לסיפור של האברך הליטאי וכן שיחתו של הרב צנעני ניתן להאזין בקו 'שובו בנים' – 0772266423

מכתב על שיתוק ברור עם כיתוב copy

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *